Cum slăbesc şi arată fabulos vedetele?

Vreau să mănânc orice îmi trece prin cap! V-aţi auzit vreodată spunând acest lucru? Măcar din când în când permiteţi-vă luxul pentru că e bine pentru psihic. Ele nu şi-l permit…
Cum slăbesc şi arată fabulos vedetele?
renee zellweger

Vreau să mănânc orice îmi trece prin cap! V-aţi auzit vreodată spunând acest lucru? Măcar din când în când permiteţi-vă luxul pentru că e bine pentru psihic. Ele nu şi-l permit…

Poate cea mai înverşunată luptă cu kilogramele în plus a fost dată de Renée Zellweger. De ce să nu recunoaştem, a fost una dintre cele mai mediatizate diete de pe planetă. A fost concepută de celebrul doctor Atkins şi presupune eliminarea oricăror carbohidraţi din meniurile zilnice. Astfel, sunt interzise fructele, legumele, cerealele.

Vitaminele pe care le aduc în mod natural vegetalele sunt înlocuite de suplimente alimentare. Programul se desfăşoară pe o schemă compusă din 4 faze. Prima fază durează aproximativ 14 zile şi este cea mai drastică din tot regimul. Carbohidraţii permişi sunt limitaţi la doar 20 g pe zi. Odată începută faza a 2-a a dietei, raţia de carbohidraţi creşte cu 5 g pe săptămână, până când va fi atins nivelul maxim.

A 2-a fază a programului nu are o durată determinată, ci se poate lungi până aproape de atingerea scopului dorit, adică de eliminarea kilogramelor dorite. Se poate să ajungeţi până la o raţie de 40 g de carbohidraţi zilnic, adică este permis consumul limitat de legume.

Urmează a 3-a fază. Este vorba despre o perioadă în care pierderea greutăţii va fi mult mai lentă, pentru că se permite consumarea numărului maxim de carbohidraţi recomandaţi zilnic.

A 4-a fază presupune menţinerea şi se referă la un regim pe bază de carne şi frunze. Renée a mâncat peşte la discreţie, fructe de mare, carne de pasăre, carne roşie. Mai avea voie unt şi ulei de măsline. Şi cam atât. Dieta hiperproteică înseamnă un efort enorm de metabolizare, care poate distruge funcţia renală. Tocmai acest efort metabolic conduce la eliminarea kilogramelor în plus, dar riscurile (în privinţa funcţiei renale) se menţin pe toată viaţa.

La rândul ei, Tyra Banks a reuşit să scape de kilograme renunţând la alimente hiperprocesate. Este vorba de mezeluri, cartofi prăjiţi, pâine albă, dulciuri concentrate, sosuri inclusiv cele de roşii, margarină, gem.

Prima etapă a pierderii kilogramelor nedorite a început cu o salată în care a renunţat să mai pună şuncă. S-a limitat doar la legume combinate ori cu brânză ori cu un ou fiert. Salata de legume se menţine la cele 3 mese principale ale zilei şi se mai poate combina cu o felie de carne slabă preparată fără ulei, pe plită sau la cuptor. De asemenea, se mai poate combina cu o porţie de mazăre sau fasole.

Jennifer Hudson a apelat la serviciile unei companii care comercializează produse destinate pierderii ponderale. Acesta oferă inclusiv supraveghere permanentă pe timpul desfăşurării programului în sine. Pe lângă batoanele de slăbit, a alergat 10 kilometri în fiecare zi şi astfel a reuşit, în timp record, să piardă ceea ce îşi dorea.

Jordin Sparks a reuşit şi ea să scape de kilograme, dar efectele au fost nedorite – urme inestetice cauzate de kilogramele de care a scăpat. S-a axat tot pe un regim fără carbohidraţi. Din păcate, este o variantă de meniu cu cele mai multe riscuri de a dezvolta fenomenul yo-yo.

Cu alte cuvinte, scăpaţi de kilogramele nedorite dar, când introduceţi în dietă din nou carbohidraţi, aceştia se vor depune imediat sub formă de grăsime. Şi ce este cel mai rău – grăsimea se depozitează neuniform. Din acest motiv, dar şi din cauza stresului metabolic general, nu sunt indicate dietele fanteziste bazate pe o singură grupă alimentară.

Se slăbeşte cel mai uşor, dar şi corect pentru organism doar 4 kilograme pe lună. În felul acesta, toxinele pe care le concentrează grăsimea nu intră în fluxul de sânge. Pe de altă parte, nu aveţi cum să ajungeţi la fenomenul yo-yo. Iar regula vizează doar echilibrul.

Mâncaţi 100 g de cereale integrale pe zi, 3 fructe, nelimitat legume crude şi 2 porţii de proteine animale de orice fel – brânzeturi, ouă, carne. Cerealele se consumă doar în combinaţie cu fructele, produsele animale doar în combinaţie cu legume, niciodată cu cereale.