Contureaza-ti silueta in 14 zile

Schimbarea obiceiurilor de alimentatie poate fi o provocare dificila. Din fericire, exista „programul de 14 zile Nestlé Fitness” care te ajuta sa obtii silueta dorita in cel mai scurt timp.
23.05.2009
Contureaza-ti silueta in 14 zile
Contureaza-ti silueta in 14 zile

Inlocuieste timp de 14 zile micul dejun si una dintre mese cu cerealele integrale Nestlé Fitness, iar silueta ta va fi pregatita pentru vara!

Schimbarea obiceiurilor de alimentatie poate fi o provocare dificila. Din fericire, exista „programul de 14 zile Nestlé Fitness” care te ajuta sa obtii silueta dorita in cel mai scurt timp.

Prin inter­me­diul acestui program, este suficient sa depui putin efort pentru a aduce cateva schim­bari in stilul tau de viata si astfel sa obtii silueta pe care ti-o doresti!

In acest sens, este de ajuns sa mananci la micul dejun si la inca o masa cereale integrale „Nestlé Fitness”, „Fitness & Fruits” sau „Fitness Chocolate”, dar si sa ai o dieta echilibrata si activitate fizica regulata. Iar daca ti se pare prea complicat sa ai o dieta echilibrata si un plan zilnic de mese si exercitii fizice, exista o solutie la indemana oricui.

Completeaza formularul electronic special disponibil pe www.nestle-fitness.com, sectiunea „Programul 14 zile”. Pe baza lui, vei primi un plan echilibrat de dieta pentru 14 zile adaptat modului tau de viata si necesitatilor individuale ale organismului tau. Acest plan cuprinde lista exacta a alimentelor si felurilor de mancare.

In plus, ti se ofera descrierea modului de preparare al alimentelor, dar si informatii despre aportul lor energetic si continutul de ingrediente nutritive. De asemenea, vei primi informatii despre planul de exercitii prin care iti vom arata intr-un mod simplu cum sa-ti mentii conditia fizica si silueta care ti se potriveste.

Cu alte cuvinte, atat programul alimentar, cat si cel de sport este 100% personalizat. Daca ai nevoie de o motivare suplimentara si de ajutor, poti alege optiunea mailing-ului regulat. In intervalele de timp alese de tine, timp de 14 zile, vei primi pe adresa ta de e-mail, mail-uri in care vei gasi, printre altele, planul cu dieta si exercitiile pentru urmatoarele zile.

Iata un exemplu de dieta pentru o zi recomandat unei persoane avand urmatorul profil (determinat pe baza analizei individuale realizate pe www.nestle-fitness.com): indice de masa corporala (IMC) egal cu 23, activitate fizica de baza, consum limitat de legume, fructe, lapte si branzeturi si consum zilnic de cereale integrale.

Valoarea calorica a meniului – 1.214 kcal: proteine 48 g, grasimi 37g, colesterol 82 mg, carbohidrati 155 g, fibra 21 g.

Mic dejun 302 kcal

Cereale integrale Nestlé Fitness cu lapte, mandarine si nuci.
De baut: un pahar de ceai de fructe
Ingrediente: 8 linguri (30 g) cereale integrale Nestlé Fitness 120 ml lap­­te 1,5% grasime, o man­darina mica (35 g), 2 alu­ne (14 g), 2 migdale (4 g)
Mod de preparare: man­da­rina, alunele si migda­lele se taie si se amesteca cu cerealele si laptele.
Timp de pregatire: 5 min.
 

Gustarea de dimineata 138 kcal

Sandwich cu castravete si rosie

Ingrediente: o felie de paine graham (40 g), un castravete mic (50 g), un varf de cutit de condimente, o lin­guri­ta rasa de unt (5 g), o rosie mica (50 g)
Timpul de pregatire: 5 min.

Pranz 436 kcal

Carne de vitel cu maghiran, cartofi, salata de sfecla rosie

De baut: un pahar de ceai alb
Ingrediente: 100 g carne de vitel, o lingurita suc de lamaie, o lingurita ulei de floarea-soarelui,  un varf de cutit de piper negru macinat,  un varf de cutit de nucsoara, o lingurita rasa de maghiran, o lingurita rasa de patrunjel verde,  1/2 catel de usturoi (4 g).

Mod de preparare:
Carnea se spala bine si se usuca, se taie felii. Patrunjelul verde se toaca, maghiranul se freaca in palme. Adaugi nucsoara, piper, suc de lamaie si ulei.

Totul se amesteca bine. Se curata usturoiul, se toaca bine sau se da prin masina de presat usturoiul, se adauga la sosul marinat. Bucatile de carne se pun in vas, se toarna sosul marinat peste ele, frecandu-le usor.

Se lasa la frigider pentru 3-4 ore. Carnea se scoate din marinata si se prajeste pe gratar pana devine aurie, din cand in cand stropind-o cu sosul marinat. Se serveste cu cartofi fierti.

Garnitura de cartofi Ingrediente: 2 cartofi medii (200 g)
Salata de sfecla
Ingrediente: 1/2 sfecla medie (75 g), 1/2 mar mic (50 g ),  3 frunze mari de salata (30 g), o nuca (6 g), o lingura de iaurt natural (15 g) 2% grasime, un varf de cutit de sare, un varf de cutit de piper negru macinat.

Mod de preparare:
Marul si sfecla se curata si se rad pe razatoarea mica. Uleiul se amesteca cu suc de lamaie, sare, piper si iaurt, se toarna totul peste sfecla si mar, se amesteca bine si se lasa cel putin 15 minute.
Timp de pregatire: 70 minute

Gustarea de dupa pranz 115 kcal
Salata usoara, paine prajita
Ingrediente: 25 g morcov, 3 varfuri de cutit de ceapa verde,  3/4 pahar (70 g) de varza alba taiata, 1/4 ceapa medie (25 g), o lingura (15 g) iaurt natural 2% grasime,  2 felii de pâine prajita (10 g).

Mod de preparare:
Var­za se taie fideluta. Morcovul se curata si se da pe raza­toa­rea mare. Ceapa se cu­ra­ta si se taie maruntel. Toate ingredientele in afara de ceapa verde se ames­teca cu iaurt. Salata se pune la frigider pentru un sfert de ora si se serveste decorata cu ceapa verde. Timp de pregatire: 20 minute.

Cina 223 kcal

Cereale integrale Nestlé Fitness Chocolate cu capsuni si branzica

De baut: ceai de menta cu lamaie si miere
Ingrediente: 8 linguri (30 g) cereale integrale Nestlé Fitness Chocolate 5 capsuni medii 50 g) 2 linguri de brânzica omogenizata (60 g)
Timp de pregatire: 5 minute

Ceai de menta cu lamaie si miere
Ingrediente:
un pahar de ceai de menta, o lingurita rasa (4 g) de miere de albine, o felie de lamaie (15 g)

Citeste si Cum slabesti dupa 30 de ani?

Retete afrodisiace pentru nopti fierbinti
Retete afrodisiace pentru nopti fierbinti
Recomandare video
Dr. Simona Fătulescu: ce probleme pot ascunde durerile de genunchi