Cele mai nocive alimente pentru organism

Produsele de fast food, seminţele, covrigeii pot reprezenta pentru organismul nostru adevărate bombe calorice.
Cele mai nocive alimente pentru organism
Produsele de fast food, seminţele, covrigeii pot reprezenta pentru organismul nostru adevărate bombe calorice. Antrenoarea de fitness şi nutriţionistul Cori Grămescu spune pentru Gândul care sunt alimentele ce trebuie excluse din meniul nostru zilnic.
 
„O viaţa sănătoasă înseamă să mâncăm echilibrat, să facem mişcare, să iubim şi să fim iubiţi. Acestea sunt ”ingredientele” pentru a arăta bine, îmbracaţi sau goi. E momentul să depăşim credinţa că sportul sau alimentaţia sănătoasă sunt necesare doar din raţiuni estetice şi să vedem valoarea reală a acestora, anume o îmbunătăţire a calităţii vieţii. Când avem un stil de viaţă sănătos, restul, implicit aspectul fizic, au de câştigat”, precizează pentru Gândul antrenoarea de fitness Cori Grămescu.”Trec peste alimentele evident nesanătoase, gen produsele prăjite din fast food-uri, şi o să mă refer şi alte categorii de alimente pe care nu ar trebui să le consumăm: 
 
1. Produsele de patiserie. Cred că cel mai nesănătos obicei al românilor este înlocuirea micului dejun cu 1-2 produse de patiserie şi o cafea de la dozator. Fie că vorbim de covrigi sau de pateuri, trebuie să înţelegem că ne alimentăm organismul cu făină de proastă calitate, agenţi de afânare şi de creştere, coloranţi alimentari, zahăr, grăsimi hidrogenate şi multă sare. Decât să stăm la coadă la covrigerul minune, mai bine mâncăm acasă o felie de pâine cu telemea şi un ardei sau o roşie, durează la fel de puţin să le preparăm şi opţiunea este una sănătoasă, naturală şi mult mai ieftină.
 
2. Sucurile procesate şi dulci. Un pahar de 330 g de suc are 40 de g de zahăr şi am văzut frecvent persoane care beau doar suc toată ziua. Este înfiorător de nesănătos pentru organism şi este un obicei de care se scapă greu, adicţia de zahăr fiind greu de controlat. Soluţia ar fi să renunţăm la sucurile din comerţ, să le înlocuim cu limonade îndulcite cu miere şi să reducem treptat cantitatea de miere folosită, înlocuind-o cu diverse condimente: ghimbir, mentă, busuioc, rozmarin etc. 

Vezi ce alte alimente ar trebuie să eviţi!