Ce să mănânci în concediu ca să nu te îngrași? Sfaturile antrenoarei de fitness Cori Grămescu

20.06.2022
Ce să mănânci în concediu ca să nu te îngrași? Sfaturile antrenoarei de fitness Cori Grămescu
Sursa foto: Shutterstock

Cori Grămescu, renumita antrenoare de fitness care a ajutat mii de femei să slăbească, a realizat o listă a alimentelor la care este bine să apelăm în concediu pentru a nu ne îngrășa.

„Suntem cu toții tentați ca în vacanță să nu mai ținem cu dinții de dieta pe care am ținut-o până să plecăm în concediu. Excesele din această perioadă își pot pune sever amprenta asupra echilibrului organismului și, pe lângă faptul că ne putem îngrășa rapid, ne putem da peste cap metabolismul”, mărturisește Cori Grămescu.

Celebra antrenoare de fitness ne spune ce este bine să mâncăm în vacanță și ce nu.

Îți poți adapta meniul în funcție de țara pe care o vizitezi. Dar ceea ce o să găsești peste tot sunt legumele, fructele, carnea slabă, fructele de mare și lactatele. Ocazionala prăjitură, tarta cu fructe sau croissantele fragede de la cafeaua de dimineață trebuie să rămână excepții: o dată la două zile și în cantități moderate + puțin cardio = ți-ai satisfăcut pofta și silueta ta nu a fost afectată!

Dimineața poți mânca o omletă și salată, cereale integrale și câteva fructe uscate sau un bol de fructe proaspete.

La prânz poți alege o salată consistentă, cu piept de pui la grătar și o supă de legume, iar seara poți opta pentru legume la grătar sau fierte (broccoli, fasole păstăi, mazăre, spanac, conopidă etc.) cu pește, mușchi de vită sau friptură de curcan.

Foarte importantă este, cu siguranță, hidratarea, mai ales că suntem în plin sezon estival când canicula este un fenomen zilnic.

„Bea multă apă, ceaiuri reci neîndulcite și limonadă cu puțină miere, la care poți adăuga câteva frunze de mentă. Nu exagera nici cu fresh-urile de fructe, pentru că au un conținut ridicat de fructoză”, completează Cori Grămescu.

Fiind vorba de vacanță și dezmăț, automat bei alcool mai mult decât în mod obișnuit. Ți se face foame și în toiul nopții mergi cu prietenii să mâncați ceva.

E rețeta clasică pentru balonarea pe care o simți a doua zi, fața obosită și aspectul nefericit al coapselor tale. Soluția în acest caz e să bei mai puțin. Ca să nu te tragă prietenii de mânecă, alege un cocktail la pahar mare și o sticlă de apă plată.

Când ți se face sete, bea întâi câteva guri de apă, apoi încearcă cocktailul. Alcoolul deshidratează și împiedică arderea grăsimilor. Dacă însă te hidratezi corespunzător, vei limita și cantitatea de alcool, și efectele nocive ale acestuia.

Antrenamentele pe zoom, alternativa perfectă pentru mersul la sală. Ce spune Cori Grămescu

Recomandare video
Dr. Raluca Oprea: dieta echilibrată, primul pas în tratamentul ficatului gras