Carmen Negoiţă: cum să ţii post raw vegan de azi până de Paşti

Dacă ţi-ai propus să ţii post toată săptămâna, află că există multe opţiuni sănătoase care înlocuiesc preparatele cu multe calorii şi neprietenoase cu silueta precum făinoasele, snaks-urile de tot felul sau cartofii prăjiţi.

Dacă ţi-ai propus să ţii post toată săptămâna, află că există multe opţiuni sănătoase care înlocuiesc preparatele cu multe calorii şi neprietenoase cu silueta precum făinoasele, snaks-urile de tot felul sau cartofii prăjiţi. 

Carmen Negoiţă îţi spune ce preparate raw vegane poţi consuma în aceste zile până de Paşti, din ingrediente naturale şi fără a fi gătite la foc. Sunt preparate pe care le poţi face acasă ori pe care le poţi comanda pentru a fi livrate acasă.

“Pentru mulţi dintre noi este încă dificil să găsim preparate de post care să fie şi diversificate de la o zi la alta, şi bune la gust, sănătoase şi prietene cu silueta. Nu e tocmai bine să ne rezumăm la cartofi prăjiţi, pateuri vegetale, pâine cu margarină şi tot felul de produse din comerţ cu aditivi. Din bucătăria raw vegană Rawyal avem o sumedenie de variante sănătoase. Spre exemplu, eu săptămâna aceasta mi-am programat următorul meniu zilnic. 

Luni

Mic dejun: brânză de caju, crackers din fulgi de ovăz, fulgi de hrişcă, susan, tărâţe psyllium, mac, ulei de măsline, oregano, miere.

Prânz: salată verde, pastă de pătrunjel cu crackers

Gustare: cheesecake raw cu portocale şi fructe de pădure

Cină: salată tabule din roşii cu pătrunjel

Marţi

Mic dejun: milkshake energizant (din banană, curmale, caju, vanilie, scorţişoară, maca, lucuma) şi baton energizant din caju, curmale, seminţe de floarea soarelui, merişoare, goji, fulgi de ovăz, tărâţe psyllium.

Prânz: lasagna raw, guacamole şi crackers

Gustare: tort raw cu ciocolată vegetală şi căpşuni

Cină: supă de spanac

Miercuri

Mic dejun: smoothie de ananas, salată de crudităţi

Prânz: spaghete din dovlecel cu sos de roşii, pastă de măsline cu crackers

Gustare: budincă de chia

Cină: salată verde

Joi

Mic dejun: limonadă cu mentă, ghimbir şi goji, pastă de măsline kalamata cu crackers

Prânz: pizza raw vegană

Gustare: milkshake energizant (din lapte de migdale)

Cină: supă de spanac, brânză de caju cu crackers

Vineri

Mic dejun: pastă de pătrunjel cu crackers, cupcake cu fructe de pădure

Prânz: Sushi raw, guacamole cu crackers

Gustare: cupcake cu fructe de pădure

Cină: salată de ciuperci

Sâmbată

Mic dejun: brânză de caju cu crackers

Prânz: salată detoxifiantă şi hummus raw

Gustare: ciocolată caldă raw

Cină: salată proteică

Duminică:

În ziua de Paşti, pentru a nu trece brusc la un meniu consistent cu ingrediente grele, de origine animală, puteţi consuma cozonac raw vegan Rawyal, care este senzaţional şi foarte sănătos.

Meniu de Paşte - 16 reţete de Paşte
Meniu de Paşte - 16 reţete de Paşte
Cel mai nou articol Video:
Dr. Laura Davidescu: greșeli care ne îngrașă