Articulatiile vor alimente potrivite

Dureri in articulatii? Renuntati la uleiul de floarea-soarelui, dezechilibrat in Omega 3 si Omega 6 si care produce inflamatii suplimentare, si apelati la un regim care protejeaza articulatiile.
Articulatiile vor alimente potrivite
Articulatiile vor alimente potrivite

Dureri in articulatii? Renuntati la uleiul de floarea-soarelui, dezechilibrat in Omega 3 si Omega 6 si care produce inflamatii suplimentare, si apelati la un regim care protejeaza articulatiile.

Daca uleiul de floarea-soarelui e proinflamator, cel de masline presat la rece devine obligatoriu in orice salata. Sunt binevenite si 2-3 mese de peste pe saptamana, sardine sau somon, ali­mente perfect echilibrate in Omega 3 si Omega 6.

De asemenea, vitaminele din grupul B sunt esentiale pentru sanatatea articulatiilor. Trei sferturi din pacientii supusi testelor, care au primit alimentatie bogata in vitaminele de tip B, au constatat ameliorarea simptomelor dupa 2 saptamani.

Cerealele integrale si bananele au din plin aceste vitamine. Nici vitamina C nu trebuie sa va lipseasca. Aceasta joaca un rol important in formarea colagenului, un component de baza al oaselor si cartilajelor si care fortifica tendoanele si ligamentele fixate de oase.

Contrar credintelor populare, nu citricele sunt cele mai bogate in aceasta vitamina, ci ardeii. Au 176% din necesarul zilnic de vitamina C.

Citeste continuarea in editia tiparita a revistei Ce se intampla, Doctore?
 

Andreea Groza
Andreea Groza

Mă întâlnesc în fiecare zi cu doctori. Pentru cei mai mulţi pământeni, care nu sunt ipohondri, probabil, acest comportament pare ciudat.
Dar socializăm în cadrul unor interviuri în care noi, echipa, încercăm să aflăm poveşti scurte şi concise despre cum putem să funcţionăm ... citește mai mult

Si in oras poti manca sanatos!
Si in oras poti manca sanatos!
Cel mai nou articol Video:
Natalia Pavalachi Pittet, sexolog: Cum discutăm cu copiii și adolescenții despre sex