Alimentul preferat al românilor care crește burta. Cu ce să-l înlocuiești

Este foarte important să optezi pentru alimente care să te ajute în procesul de slăbire și mai ales care să țintească burta și grăsimea abdominală.
Alimentul preferat al românilor care crește burta. Cu ce să-l înlocuiești

Există două tipuri de oameni: cei care se pun în pat și deja își planifică ce să mănânce a doua zi la micul dejun și cei care nu o fac, pentru că nu dau atât de multă importanță acestei mese și consumă orice le este la îndemână sau, mai rău, sar peste cea mai importantă masă. Dacă faci parte din prima categorie și obiectivul tău este și să slăbești, nu doar să te menții sănătos, alegerea alimentelor potrivite poate fi o reală provocare.

Este foarte important să optezi pentru alimente care să te ajute în procesul de slăbire și mai ales care să țintească grăsimea din zona abdominală. În acest sens, ideală este proteina. Un mod excelent în care-ți poți începe dimineața este cu un mic dejun cu toast cu ouă și avocado sau un iaurt grecesc cu fructe de pădure și unt de arahide. Există însă câteva alimente pe care ar trebui să le eviți dacă vrei să scapi de grăsimea abdominală, iar acelea sunt produsele de patiserie.

Produsele de patiserie, interzise dacă vrei să scapi de grăsimea de pe burtă!

Produsele de patiserie pe care obișnuim să le consumăm la micul dejun, precum gogoșile, croissantul cu unt, plăcintele sunt principalele vinovate pentru apariția grăsimii abdominale, iar asta pentru că sunt carbohidrați rafinați și conțin zahăr. Chiar dacă te bucuri de gustul lor delicios, nu uita care-ți sunt obiectivele!

Aceste produse sunt dense în calorii și bogate în ingrediente care produc inflamații, cresc glicemia și potolesc temporar senzația de foame.

Legătura dintre carbohidrații rafinați și grăsimea abdominală

Carbohidrații rafinați pot avea un impact imediat asupra indicelui glicemic și energiei, dar totodată pot contribui la acumularea grăsimii în zona abdominală. De exemplu, un studiu recent publicat în The Journal of Nutrition arată o legătură între consumul regulat de carbohidrați rafinați și acumularea grăsimii abdominale. În același studiu s-a descoperit că înlocuirea carbohidraților rafinați cu cerealele integrale te-ar putea ajuta să scapi de câțiva centimetri în talie, dar și să reduci riscul de boli cardiovasculare și diabet.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Alexandra Necșoiu
Alexandra Necșoiu

ALEXANDRA NECŞOIU, Web-Editor, [email protected]

Este absolventă a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării şi deţine o diplomă de master în Producţie Multimedia şi Audio-Video. Iubeşte să ... citește mai mult
Recomandare video
Dr. Mihaela Marinescu, VITALITAS: totul despre longevitate și îngrijirea de calitate a persoanelor vârstnice