Alimente care ard grasimile

Dietele riguroase sunt demodate si plictisitoare. Mananca, in schimb, alimente care iti pun metabolismul la treaba pentru a arde cat mai multe calorii.
Alimente care ard grasimile
Alimente care ard grasimile

Dietele riguroase sunt demodate si plictisitoare. Mananca, in schimb, alimente care iti pun metabolismul la treaba pentru a arde cat mai multe calorii.

Scortisoara
Fara sa mai intram in intreaga explicatie stiintifica a motivelor pentru care functioneaza, adauga ¼ de lingurita din acest condiment in ceva ce mananci in fiecare zi: cereale, dressinguri pentru salate, iaurt.

Scortisoara ajuta ca zaharul din sange sa intre in celule pentru a fi folosit pentru energie, astfel ca o cantitate mult mai mica de calorii este stocata ca grasime.

Ceai verde
Cafeina este un stimulent care creste rata inimii si obliga sistemul tau sa arda calorii mai repede. In plus, ceaiul verde contine catehine, substante care, potrivit unor experti, ajuta la arderea grasimii de pe burta. Bea 3 cani de ceai verde pe zi.

Iaurt
Intr-adevar, lactatele au o reputatie proasta in ceea ce priveste numarul de calorii, dar iaurtul, atat cel degresat, cat si cel normal, nu se incadreaza in aceasta categori.

In plus, contine probiotice, bacterii “prietenoase” care, potrivit cercetarilor, contribuie la reducerea cantitatii de grasimi pe care corpul tau le absoarbe.

Cafea
Din nou, cafeina iti pune metabolismul la treaba. Cafeina da un imbold si lipolizei, adica dizolvarea grasimii din organism. O ceasca sau doua pe zi de cafea, iata cantitatea ideala pe care poti sa o consumi.

Chili
Gasit deseori in cantitati mari in sosul de salsa, ca si in felurile de mancare thailandeze, indiene, chinezesti, acest condiment are un compus ce stimuleaza metabolismul, acelasi care il face si foarte iute.

In plus, acest compus creste oarecum temperatura corpului, dand metabolismului inca un imbold sa arda caloriile.

Pui si peste
Avem nevoie de energie pentru a digera alimentele, iar corpul tau arde mai multe calorii prin digestia si metabolizarea proteinelor decat a carbohidratilor sau caloriilor.

Consuma deci cateva portii de proteine slabe precum pui, peste, branza tofu in fiecare zi pentru a-ti pastra metabolismul la intensitate maxima inca mult timp dupa ce ai terminat de mancat.

Citeste si Mananca anticolesterol!
                 Cosmetica gurmanda

 

Contureaza-ti silueta in 14 zile
Contureaza-ti silueta in 14 zile
Cel mai nou articol Video:
Natalia Pavalachi Pittet, sexolog: Cum discutăm cu copiii și adolescenții despre sex