6 lucruri pe care să NU le spui dacă vrei să slăbeşti!

Da, ştiu, te-ai săturat să citeşti despre diete, să asculţi sfaturi de slăbire (care nu par să funcţioneze) să renunţi la alimentele tale preferate şi să leşini după două ore intense la sală.
6 lucruri pe care să NU le spui dacă vrei să slăbeşti!

Da, ştiu, te-ai săturat să citeşti despre diete, să asculţi sfaturi de slăbire (care nu par să funcţioneze) să renunţi la alimentele tale preferate şi să leşini după două ore intense la sală.

De aceea, îţi voi spune din start că acest articol nu este despre diete sau regimuri minune, nici despre cum să faci să slăbeşti. Nu, este despre ce să faci ca să nu te mai îngraşi! Odată ce ai învăţat că lucrurile nu sunt atât de negre cum par şi că atingerea greutăţii ideale este floare-la-ureche, vei reuşi să îţi păstrezi greutatea ideală, să arăţi şi să te simţi mai bine ca oricând!

Şi primul pas pentru transformarea corpului şi psihicului tău vine din interior. Nu, nu trebuie să faci nimic, trebuie doar să NU rosteşti niciodată ceva de genul acesta:

“Am o slăbiciune pentru dulciuri.” Nu. Eşti dependentă de zahăr. O observaţie pentru toţi “zaharofilii”: ştiinţa a arătat recent că nu există slăbiciune pentru dulciuri. Cercetătorii de la Universitatea Duke, din Carolina de Nord, pretind că, de fapt, creierul uman “simte” faptul că dulciurile sunt bogate în calorii şi că îi “răsplătesc” pe oameni când le consumă, prin eliberarea de hormone care îi fac să se simtă mai fericiţi. Aşadar, nu e vorba despre plăcerea gustului, draga mea, ci despre creier. Antrenează-ţi creierul, aruncă dulciurile!

“Am un apetit mare.” Poate că ai. Dar asta e o confesiune, nu o scuză!

“Am un metabolism lent.” Atunci mişcă-te mai mult, să arzi mai multe calorii!

“Sunt moartă de foame… mi-aş putea mânca şi ficatul! Mi-e foame… nivelul de zahăr din sângele meu e periculos de mic… Dacă nu mănânc prăjitura aia chiar acum, o să leşin!” Ba nu o să leşini. Presupun că n-a trecut prea mult de la ultima ta masă. Adună-te, chiar acum! Dacă ai impresia că nivelul de zahăr din sânge nu e cel normal, echilibrează-l cu alimente care au un indice glicemic redus, cum ar fi alunele, prunele uscate sau pâinea integrală, nu carbohidraţi rafinaţi, cum sunt cei conţinuţi de prăjituri sau fursecuri. Acestea nu vor face decât să perpetueze problema.

“Prefer să fiu mare şi fericită, decât să ţin dietă şi să mă simt mizerabil.” Îmi place a doua parte, dar mare şi fericită? Mai mult decât grasă şi plină de iluzii. Nu ţine dietă, dar fii sinceră cu tine!

“Mănânc pentru doi acum.” Dacă eşti însărcinată, cu atât mai mult ai motive să rămâi sănătoasă. Nu te arunca asupra batoanelor de ciocolată îndată ce testul arată două linii. Vei regreta în aproximativ… patruzeci de săptămâni!