6 alimente care devin mai sănătoase când le combini cu alcool

Benjamin Franklin spunea: “Berea este dovada că Dumnezeu ne iubeşte şi vrea să fim fericiţi”. Dar puteţi extinde asta şi la vin. Nu numai că ambele băuturi sunt delicioase, dar pot face unele dintre alimentele noastre favorite şi mai sănătoase sau pot diminua efectele negative ale micilor plăceri culinare. Iată şase alegeri surprinzătoare care merită să ridicăm un pahar în cinstea lor.
6 alimente care devin mai sănătoase când le combini cu alcool

Benjamin Franklin spunea: “Berea este dovada că Dumnezeu ne iubeşte şi vrea să fim fericiţi”. Dar puteţi extinde asta şi la vin. Nu numai că ambele băuturi sunt delicioase, dar pot face unele dintre alimentele noastre favorite şi mai sănătoase sau pot diminua efectele negative ale micilor plăceri culinare. Iată şase alegeri surprinzătoare care merită să ridicăm un pahar în cinstea lor.

Somon, ton şi alte tipuri de peşte gras

Un pahar de vin alături de peşte? Răspunsul ar trebui să fie întotdeauna DA. Băutorii de vin obişnuiesc să aibă un nivel mai ridicat al acidului omega 3 în sânge, potrivit ultimelor studii publicate în American Journal of Clinical Nutrition. Pentru a beneficia de cel mai mare impact, alege un vin Pinot Noir sau Merlot în locul celor Chardonnay sau Pinot Grigio. Vinul roşu conţine de 10 ori mai mulţi polifonoli care joacă un rol important în digestia şi absorbţia grăsimilor.

Carne şi brânză

Dacă vă răsfăţaţi cu mâncăruri grase din când în când aţi putea să le combinaţi cu o băutură alcoolică. De ce? Deşi nutriţioniştii încă dezbat beneficiile grăsimilor saturate asupra sănătăţii, cei mai mulţi experţi spun că o alimentaţi bogată în grăsimi saturate poate creşte colesterolul rău (LDL). Cu toate acestea, unele studii sugerează că un consum moderat de bere şi vin ar putea, de fapt, sprijini colesteroul bun (HDL) şi chiar contribui la scăderea riscului de boli cardiace. 

Migdale, caju şi alte tipuri de nuci

Un moment, există un lucru delicios care face atât de sănătoasele nuci şi mai sănătoase pentru tine? Da – şi acel lucru este berea. Nucile precum migdalele, caju şi alunele sunt bogate în magneziu, care păstrează ţesutul muscular sănătos şi chiar poate contribui la relaxarea muşchilor după antrenamente.  Organismul tău are nevoie de vitamina B pentru a absorbi magneziul – şi berea, vă vine să credeţi sau nu, conţine o cantitate mare de magneziu. În cele din urmă, se pare că gustările clasice din baruri nu sunt atât de rele pentru voi.