5 reguli de bază ca să nu te îngraşi la mare

Multe persoane merg şi anul acesta în concediu pe plajele României, la vecini sau mai departe, în funcţie de buget sau preferinţe. Pe lângă distracţia de rigoare, concediul vine la pachet şi cu multe tentaţii culinare, iar relaxarea este sinonimă pentru mulţi cu mâncare şi băutură din belşug.
5 reguli de bază ca să nu te îngraşi la mare

Multe persoane merg şi anul acesta în concediu pe plajele României, la vecini sau mai departe, în funcţie de buget sau preferinţe. Pe lângă distracţia de rigoare, concediul vine la pachet şi cu multe tentaţii culinare, iar relaxarea este sinonimă pentru mulţi cu mâncare şi băutură din belşug.

De aceea, nu e de mirare că o vacanţă fără bariere culinare se poate sfârşi şi cu câteva kilograme bune pe cântar. Pentru a evita această situaţie, există câteva trucuri pe care le puteţi aplica uşor. Iată ce ne recomandă nutriţionistul Mihaela Bilic în volumul “Sănătatea are gust.”

1.Evitaţi pachetele all-inclusive. Chiar dacă sunteţi cumpătaţi, bunătăţile care vi se oferă aproape non-stop vă vor tenta şi sunteţi în pericolul de a mânca excesiv.

2. Renunţaţi la prânzul copios din două feluri şi desert. În locul acestuia, puteţi consuma un sendviş granisit cu multe legume sau câteva fructe de sezon.

3.Consumaţi alcool cu măsură. Încercaţi să optaţi pentru variantele seci ale băuturilor şi evitaţi alcoolul seara, târziu.

4. Reduceţi consumul de pâine, făinoase, patiserie şi sucuri de fructe. În locul acestor alimente care îngraşă, consumaţi peşte cu salate, ceaiuri cu multă gheaţă şi ca desert, alegeţi îngheţata simplă, fără toppinguri, şi sorbeturile din fructe.

5. Evitaţi maioneza, pâinea şi cartofii la fast food. Întotdeauna, cea mai bună alegere va fi o frigăruie cu sos de roşii şi o salată bogată de legume.

Regimul miraculos anti-îmbătrânire
Regimul miraculos anti-îmbătrânire