5 modalități sănătoase pentru a crește în greutate

Ai dificultăți legate de creșterea în greutate? Următoarele sfaturi s-ar putea să-ți ușureze întregul proces.
18.01.2023
5 modalități sănătoase pentru a crește în greutate
5 modalități sănătoase pentru a crește în greutate Sursa foto: Shutterstock

Pentru mulți oameni, procesul de creștere în greutate este la fel de dificil ca cel de slăbire. Există diferite motive pentru care dorești să crești în greutate, iar acestea fac referire fie la dorința de a crește în masa musculară, fie la dorința de a te îngrășa din cauza statutului tău de subponderal.

Pentru ca procesul că devină mai ușor, aruncă o privire asupra modalităților sănătoase prin care poți crește în greutate.

1. Descoperă motivul din spatele statutului de subponderal

Primul pas pe care ar trebui să-l iei în considerare în cazul în care greutatea ta este sub limita recomandată și prezinți dificultăți în a crește în greutate este să găsești motivele acestei probleme. Dacă nu ai consultat deja un medic, acum este timpul să faci acest lucru și să discuți cu el despre problema pe care o întâmpini. Anumite boli cum ar fi hipertiroidismul și unele boli gastrointestinale, pot provoca pierderea în greutate, așa că este important să fii evaluat pentru a fi tratat la timp.

Cu toate acestea, a fi subponderal nu înseamnă neapărat că există un motiv subiacent.

2. Consumă alimente bogate în nutrienți

Este important să menții o dietă potrivită pentru nevoile tale și să planifici fiecare masă. Este ușor să consumi calorii goale, iar un alt avantaj al acestora este că te vor ajuta să câștigi grăsime.

Pentru a te îngrășa în cel mai sănătos mod posibil și pentru a te asigura că faci și masă musculară slabă, trebuie să te concentrezi pe o mulțime de alimente bogate în nutrienți.

Asigură-te că ești în căutarea grăsimilor sănătoase, carbohidraților din cereale integrale și proteinelor ​​de înaltă calitate. Grăsimile sănătoase sunt grăsimi mononesaturate și polinesaturate, precum cele găsite în uleiurile vegetale presate la rece, avocado, nuci, semințe și pește.

În plus, trebuie să consumi mai multe calorii decât arzi în fiecare zi pentru a crește în greutate și a ajunge la cea mult dorită. Poți face acest lucru consumând porții mai mari în timpul fiecărei mese sau consumând mai multe mese în timpul zilei.

3. Ia în considerare consumul suplimentelor pentru creșterea în greutate

În cazul în care ai respectat corect toți pașii dietei de îngrășare iar rezultatele întârzie să apară, poți lua în considerare includerea suplimentelor pentru creștere în greutate, precum pudra proteică. Aceste pudre proteice pot fi amestecate în smoothie-uri și sunt bogate în calorii datorită concentrației mari de proteine ​​și carbohidrați.

4. Concentrează-te pe antrenamentele fizice

Este important să-ți stimulezi corpul pentru a-ți construi masa musculară slabă pe măsură ce te îngrași. Cel mai simplu mod de a realiza acest lucru este prin exerciții fizice. Antrenamentul de rezistență ar trebui să fie o prioritate. Este important să mergi la sală de cel puțin câteva ori în fiecare săptămână.

În timp ce exercițiile fizice sunt foarte importante pentru sănătatea generală a corpului tău, amintește-ți că sportul arde calorii. Asigură-te că iei în considerare acest lucru atunci când îți dai seama câte calorii suplimentare trebuie să mănânci în fiecare zi.

Surse: eatthis.com, mayoclinic.org, familydoctor.org

Urmărește CSID.ro pe Google News
Sarah Mușat
Sarah Mușat
La început de drum, dar cu toate acestea încrezătoare în abilitățile ei, s-a alăturat echipei Ce se întâmplă doctore? în anul 2022. A început acest nou capitol cu entuziasm și cu o mare dorință de a inspira un număr cât mai mare de oameni prin informațiile de cea mai ... citește mai mult
Recomandare video
Conf. dr. Marcian Manu, SANADOR: cancer de prostată sau adenom?