5 alimente antiinsomnie de la dr. Oz

Dacă vă număraţi printre cei care nu se odihnesc bine, doctor Oz are câteva sugestii în privinţa alimentelor care vă pot asigura un somn liniştit. Strecuraţi-le în dietă şi faceţi totul ca să vă odihniţi pentru că mai puţin de 6 ore de somn pe noapte echivalează cu un risc crescut de boli cardiovasculare, accident cerebral şi infecţii.
5 alimente antiinsomnie de la dr. Oz

Dacă vă număraţi printre cei care nu se odihnesc bine, doctor Oz are câteva sugestii în privinţa alimentelor care vă pot asigura un somn liniştit. Strecuraţi-le în dietă şi faceţi totul ca să vă odihniţi pentru că mai puţin de 6 ore de somn pe noapte echivalează cu un risc crescut de boli cardiovasculare, accident cerebral şi infecţii.

La sugestia lui dr. Oz, vă puteţi încheia seara culinară cu câteva migdale crude pe care le puteţi presăra într-o salată. Conţin magneziu, dar şi triptofan, element care induce starea de somn. La fel de buni sunt şi fulgii de ovăz, bogaţi în melatonină, element care reglează somnul.

Dacă îi combinaţi cu puţină miere, creierul îşi va reduce secreţia de orexină, neuropeptidă care menţine starea de alertă. Şi o jumătate de banană poate fi soluţia pentru odihnă liniştită, pentru că abundă în magneziu şi melatonină.

Iar dacă vă lipsesc cele menţionate din dulapul cu bunătăţi, un pahar cu lapte poate rezolva problema unei nopţi agitate. Lichidul preţios conţine triptofan, cu un efect sedativ pronunţat şi datorită calciului.

Citeşte şi: De ce nu e bine să mâncăm după 7 seara?

 
Beatrice Osanu
Beatrice Osanu
Beatrice Osanu este unul dintre oamenii “Ce se întâmplă, doctore?” care a asistat la naşterea emisiunii în 2002 şi a revistei în 2005. În anii care au trecut de atunci, a cunoscut sute de medici, nutriţionişti, antrenori de fitness şi psihologi, dar şi celebrităţi care au inspirat-o, ... citește mai mult
Redactia CSID
Redactia CSID
Sănătate cu verdeţuri de sezon
Sănătate cu verdeţuri de sezon
Cel mai nou articol Video:
Armando Lungu: despre vegetarianism și activitatea fizică