Detoxifierea: alimente permise şi interzise!

Prin acest plan alimentar nu vei rezolva problema kilogramelor în plus, ci mai degrabă vei avea o piele mai luminoasă, un aspect sănătos, celulita şi retenţia de lichide ameliorate, somnul mai profund şi mai odihnitor, starea de spirit optimistă şi pozitivă – pe scurt vei fi în formă maximă!
Detoxifierea: alimente permise şi interzise!

Cura de detoxifiere nu trebuie considerată a fi o pedeapsă la care să te supui pentru a compensa persoadele de exces de orice natură.

Obiectivul acesteia este de a-ţi regăsi vitalitatea şi energia, de a mânca cu plăcere, reducând la maxim efectele toxice ale alimentelor, de a restabili echilibrul psihic şi starea de bine şi, de ce nu, de a obţine un tonus fizic şi o silueză îmbunătăţite.

Prin acest plan alimentar nu vei rezolva problema kilogramelor în plus, ci mai degrabă vei avea o piele mai luminoasă, un aspect sănătos, celulita şi retenţia de lichide ameliorate, somnul mai profund şi mai odihnitor, starea de spirit optimistă şi pozitivă – pe scurt vei fi în formă maximă!

Specialiştii de la BodyShape au propus un program de detox de 7 zile, iar cel mai important lucru pentru a reuşi să îţi purifici organismul în doar o săptămână este să respecţi câteva sfaturi simple!

Toate mâncărurile pe care le consumi trebuie să fie proaspete!

Asigură-te că toate alimentele sunt proaspete – nu în conservă, cutii sau împachetate şi modificate pentru a le prelungi viaţa pe raft. Va trebui să faci cumpărături cam de două ori pe săptămână, deoarece alimentele se vor strica mai repede, însă acest lucru te va încuraja să le şi consumi mai repede.

Nu sunt permise alimentele procesate!

Cu toate că această regulă este asemănătoare cu cea dinainte, trebuie să ştii că prin “mâncăruri procesate” nu mă refer doar la fast-food – ai fi surprinsă să vezi câte produse procesate există, despre care se spune că ar fi “sănătoase” dar care sunt, de fapt, destul de procesate încât să îţi deregleze hormonii responsabili cu arderea grăsimilor.

Aşadar, sunt interzise sucurile concentrate sau cerealele “sănătoase” care, de fapt, au o tonă de conservanţi. Ca să fie mai simplu, timp de o săptămână ar trebui să mănânci doar fructe, legume, ouă, carne, peşte, curcan, nuci, seminţe, legume, fasole şi linte.

Nu este permis alcoolul!

Deşi sfaturile precum “un pahar de vin pe zi ajută la sănătatea inimii” sunt risipite peste tot în ultimul timp, trebuie să ştii că alcoolul, indiferent de cantitatea în care îl consumi, nu te va ajuta să scapi de kilogramele în plus!

Fără zahăr, îndulcitori artificiali sau naturali!

Timp de o săptămână, elimină TOATE zaharurile din alimentaţia ta! Acestea nu numai că vor împiedica curăţarea organismului, dar sunt mai nocive chiar şi decât grăsimile în ceea ce priveşte silueta. Aşadar, fără zahăr, miere, siropuri sau stevie!

Fără lactate!

Acestea nu numai că au conservanţi, dar sunt şi pline de zahăr şi alte substanţe dăunătoare organismului pe termen lung.

Fără produse pe bază de grâu!

Pâinea, pastele, cerealele, prăjiturile, biscuiţii sau supele-cremă care conţin făină sunt total interzise în perioada de detoxifiere. Chiar dacă ele sunt, în general, pline de fibre necesare organismului, produsele pe care noi le cumpărăm şi care ajung pe masa noastră sunt atât de procesate chimic încât în loc să beneficiem de nutrienţii pe care îi conţin, ajungem să ne “otrăvim” şi să “stresăm” sistemul digestiv.

Alege produse organice ori de câte ori poţi!

Încearcă să te hrăneşti cu produse bio, cât de des poţi, pentru a evita alimentele cu pesticide, hormone de creştere sau alte chimicale folosite în mâncăruri pentru a încetini capacitatea organismului de a metaboliza grăsimile. Alege alimente proaspete, din surse sigure, care să îţi ofere vitamine şi minerale şi care să te ferească de aditivi şi substanţe nocive!