Sculpteaza-ti fesele si scapa de burta!

Scapa de burta si intaraeste-ti fundul cu sport si exercitii cardio.
Sculpteaza-ti fesele si scapa de burta!
Sculpteaza-ti fesele si scapa de burta!

Grasimi acumulate pe burtica, aripioare, colacei, fese mult prea pline? Doar muncind poti scapa de ele. Exersand zilnic, cel putin jumatate de ora, te vei bucura de primele rezultate in trei saptamani.

Exercitiile cardio te scapa de burta

Pentru inceput, trebuie sa stii ca este destul de dificil sa scapi de grasimea acumulata intr-o anumita zona a corpului. Acesta este motivul pentru care daca ai reusit sa dai jos cateva kilograme cu ajutorul unei diete, burtica tot mare va parea in comparatie cu restul corpului. In plus, traditionalele abdomene nu te vor ajuta daca te bazezi doar pe ele.

Pentru a veni in ajutor, specialistii in fitness recomanda combinarea abdomenelor cu exercitii cardio. Fie ca alegi sa mergi la sala, la bazin sau la cursuri de gimnastica aerobica, combinarea celor doua face minuni. Nu uita sa ceri sfatul unui antrenor inainte de a te pune pe treaba, pentru a fii sigura ca executi corect toate miscarile!

Exercitii pentru fese de invidiat

Pentru un posterior frumos, bombat si ferm este nevoie de cateva exercitii care sa antreneze muschii. Pe langa solutiile la indemana care solicita mai putin zona (mersul pe jos si urcatul scarilor), iti prezentam 2 miscari cu ajutorul carora muschiul fesier poate fi localizat si lucrat mai intens.

1. Aseaza-te pe spate, cu picioarele indoite in unghi de 90 de grade cu solul. Ridica-te si lasa-te usor, avand grija ca muschiul sa fie foarte bine incordat.

2. Stai in picioare si sprijina-te cu mainile de ceva solid. Fara sa te inclini, ridica in spate cate un picior. Miscarile trebuie sa fie usoare pentru ca asupra muschiului sa fie exercitata o presiune cat de mare.

Citeste si: Daniela Gyorfi – 3 exercitii care o ajuta sa fie in forma
Daca alerg cu spatele, slabesc mai usor?