Paula Seling: voce superba, trup perfect

Paula Seling a inceput alaturi de antrenorul Florin Uceanu un program intens de sport acum 5 ani dupa ce l-a ascultat cu atentie in timpul unei emisiuni televizate si si-a dat seama ca „stie ce vorbeste“.
Paula Seling: voce superba, trup perfect
Paula Seling: voce superba, trup perfect

Peste 5 ani de antrenamente alaturi de antrenorul ei personal, Florin Uceanu. Rezultatul? O silueta la care marea majoritate a tinerelor doar viseaza. Insa nu doar sportul a contat pentru obtinerea unui look super slim, ci si un regim alimentar construit initial de nutritionista Mihaela Bilic, bazat pe foarte multe legume.

Paula Seling a venit la sedinta foto programata in centrul Bucurestiului pe bicicleta. Si-a justificat natural aceasta alegere: „Cu masina, nu as fi ajuns la timp. Cu bicicleta am reusit sa fiu la voi in 12 minute!”

Insa bicicleta nu e o optiune doar pentru un transport rapid prin aglomeratie, ci parte dintr-un stil de viata pe care l-a adoptat in urma cu mai bine de 5 ani.

Atunci, a inceput alaturi de antrenorul Florin Uceanu un program intens de sport dupa ce l-a ascultat cu atentie in timpul unei emisiuni televizate si si-a dat seama ca „stie ce vorbeste“.

Florin este el insusi un exemplu prin stilul lui de viata: nu bea, nu fumeaza, doarme 8 ore zilnic, respecta oamenii si are principii solide de viata. Stie sa te ambitioneze, iti spune calm cand gresesti si ce ar fi bine sa faci fara sa te simti frustrat”.

Iata cateva dintre exercitile pe care Paula le face de 3 sau 4 ori pe saptamana.

Totul pentru silueta

Primul exercitiu este pentru piept si se executa din culcat usor inclinat. In­cal­zirea se face cu greutati mici, apoi incep serii de 8-10 repetari cu greutatile po­tri­vite. Pentru o femeie este foarte important acest exercitiu pentru mentinerea tonu­su­lui pectoralilor.

Paula exceleaza la antre­namentele pentru muschii pieptului, pen­tru ca ridica 40 de kilograme! Al doilea exercitiu este destinat partii inferioare a abdomenului.

El se executa in ritm mai lent si se considera „bune” doar repetarile in care atinge cu genunchii palmele an­trenorului.

Exercitiul se face in 4-6 serii de cate 8-10 repetari. Pentru cresterea dificultatii se poate folosi o gantera prinsa intre labele picioarelor. 

Pierde 2 kilograme in timpul unui concert

Ca sa reziste efortului unui concert live, Paula insista atat pe rezistenta fizica, cat si pe cea psihica. „Fara sa dansez sau sa ma agit prea tare, pierd 2 kilograme de apa in timpul unui concert. Daca nu as fi facut sport, probabil ca, dupa concert, nu as mai fi in stare de nimic.”

Apropo de muzica, tocmai a terminat albumul „Culeg vise”, care are un album geaman in limba engleza, „Believe”. Single-ul de promovare, „Ochii tai”, se poate auzi deja, iar pe 10 iu­nie este lansarea oficiala a acestor materiale.

O dieta cu rezultat garantat

Revenind la forma ei fizica, nu numai spor­tul e important, ci si dieta. Dimi­nea­ta, Paula Seling consuma un iaurt mare cu o felie de paine („o prefer prajita”) sau 2 oua tari cu o felie de paine sau o om­leta din 3 albusuri si un galbenus, gatita fara ulei.

La pranz, opteaza pentru legu­me la gratar sau orez sau mamaliga, gratar de pui sau de peste si o salata mare. Seara, meniul este compus din aceleasi alimente permise la pranz. In timpul zilei, ia si o gustare de fructe intre mese.

Citeste si Vedetele recomanda mersul pe jos
              XXL sau XS

Foto: CRISTINA NICHITUS

Vino sa faci miscare alaturi de noi!
Vino sa faci miscare alaturi de noi!
Cel mai nou articol Video: