Antrenoare de top cu rezultate excelente

Sunt profesoare la World Class Fitness Academy si cred in exercitiile care au rezultate rapide. Ambele ne-au prezentat ceea ce ar alege pentru o incepatoare care s-a decis sa faca din sport un stil de viata. Ce vor ele de la persoanele pe care le antrenea
Autor: Elena Nistor
Antrenoare de top cu rezultate excelente
Antrenoare de top cu rezultate excelente

Elena Stoikova
Antrenamente cu disciplina ruseasca
S-a nascut in Rusia si traieste in Bucuresti de 3 ani, dupa ce s-a casatorit cu un roman. „Bucurestiul este mult mai mic decat Moscova, dar oamenii sunt atat de prietenosi incat e locul in care imi doresc sa traiesc”, spune ea. Elena a terminat in tara natala Facultatea de Chimie si Facultatea de Educatie Fizica si Sport. Din copilarie, face gimnastica ritmica. In Bucuresti, le cere clientilor sa isi aleaga un antrenor personal doar daca vor cu adevarat si nu pentru ca le spun cei din familie sau pentru ca e la moda sa faci sport. „Daca o femeie intelege ca are nevoie de ajutor de la un antrenor de sport si vrea cu adevarat sa muncesca, atunci in cel mai scurt timp va avea rezultate bune.”

Exercitiul preferat
Ii plac genuflexiunile pentru ca la acest exercitiu nu e nevoie de spatiu, de pregatire anterioara, de echipament. Treaba ei este sa ofere o mare varietate de genuflexiuni, in functie de varsta clientului, de pregatirea fizica si de nevoi.

Ce ne ofera genuflexiunile?
Daca executam exercitiul corect, vom avea o coloana vertebrala sanatoasa si articulatiile puternice. Aceasta miscare actioneaza asupra muschilor picioarelor, asupra muschilor fesieri si asupra muschilor abdominali. Este, de asemenea, un exercitiu excelent pentru tonus si cu rezultate intr-un timp foarte scurt timp.

Andreea Pavel
Miscare, incredere si dinamism
La 11 ani, a inceput sa mearga la o sala de sport si, timp de 8 ani, a facut atletism de performanta. „La antrenamente, mi-am dezvoltat musculatura si acum doar ma mentin.” A terminat Academia Nationala de Educatie Fizica si Sport si apoi a urmat un master in Kinetologie. Ce sfaturi da unei incepatoare care apeleaza la ajutorul ei? „Sa fie disciplinata. Sa incerce sa-si schimbe stilul de viata. Sa aiba incredere, pentru ca prin antrenamente rezultatele vor aparea cu siguranta, si sa se bucure de miscare. Antrenamentele facute cu placere dau rezultate rapide si spectaculoase.”

Exercitiul preferat
Il face la stepper. Este un exercitiu dinamic cu participarea mai multor grupe musculare in aceeasi miscare. Astfel se ard multe calorii. „Implica dezvoltarea musculaturii spatelui si a bratelor. O data cu ridicarea genunchiului la piept, se actioneaza partea inferioara a muschilor abdominali. Prin urcarea si coborarea pe stepper, o data cu flexia si extensia genunchiului, sunt implicati muschii coapselor si muschii fesieri.”

Foto: Adrian Stoicoviciu
Vestimentatie, articole sportive: INtersport

Miscarea ne fereste de infarct
Miscarea ne fereste de infarct