Sport news

articol
Autor: Andreea Groza
Sport news
Sport news

Fa-ti siesta la sala de sport
Exercitiile fizice efectuate dupa masa pot preveni obezitatea prin marirea nivelului de hormoni care suprima apetitul astfel incât oamenilor le este mai putin foame pâna la urmatoarea masa. Specialistii englezi spun ca persoanele care fac sport câstiga mai putine calorii chiar si in cazul unor mese foarte copioase. La studiu au participat 12 voluntari care au consumat aceleasi alimente la micul dejun. Apoi, jumatate dintre voluntari au mers pe bicicleta medicinala timp de o ora, iar restul participantilor au stat linistiti. Ambele grupuri au primit la o ora de la terminarea exercitiilor, aceeasi cantitate de alimente pentru prânz. Persoanele care au facut sport au ars mai multe calorii decât ceilalti, 492 fata de 197. Iar la prânz, persoanele care au facut sport au mâncat mai mult decât celelalte, 913 fata de 762. Totusi, au depozitat mai putine calorii, 421 in comparatie cu 565.

Cum sa arzi usor 100 de calorii?
Stim cu totii regula de aur a taliei de viespe: sa arzi mai multe calorii decat mananci. Iata 10 moduri simple de a topi 100 dintre ele: joaca-te cu copiii in aer liber, vei arde 100 de calorii in 17 minute de sarit coarda, jucat pitulusul sau sarit sotronul. Rezista dorintei de a comanda mancare acasa si stai 30 de minute in bucatarie ca sa prepari ceva light. Fa o plimbare in zori cu cainele tau (sau imprumuta-l pe cel al vecinului). 20 de minute si trimiti la plimbare cele 100 de calorii. Fii romantica – doar o jumatate de ora de dans lent cu partenerul tau e suficienta ca sa-ti atingi scopul. Bucura-te de activitati care te destind: 15 minute de bowling, 30 de minute de Frisbee, 18 minute de golf sau 13 maini de carti de joc. Pastreaza legatura cu cei dragi. O ora de scris email-uri si dai „send” la 100 de calorii. Planteaza flori, fa-ti de lucru prin gradina timp de 20 de minute. Spala-ti singura autoturismul. Arzi peste 100 de calorii daca il faci luna. Repara-ti singura hainele, renunta la croitor. Coase nasturi si fa tivuri in timp ce te uiti la serialul favorit si vei arde numarul magic de calorii. Urca pe scari cat de des ai ocazia. 20 de minute de urcat si coborat si caloriile raman jos.
 

Tags:
Exercitii fizice in familie
Exercitii fizice in familie