Sfaturi pentru a fi în formă. 10 recomandări ale specialistului

10 sfaturi pentru a fi în formă, să deveniți sănătoși, plini de forță și energie și să vă transformați pentru sezonul cald.
13.02.2021 |
Sfaturi pentru a fi în formă. 10 recomandări ale specialistului
Sfaturi pentru a fi în formă. 10 recomandări ale specialistului

Iarna este cel mai sever test pentru corpul nostru. Lipsa de vitamine și minerale, activitate scăzută – toate acestea duc la faptul că iarna majoritatea dintre noi suntem predispuși la oboseală, deficit de vitamine și creștere în greutate. 10 sfaturi pentru a fi în formă, să deveniți sănătoși, plini de forță și energie și să vă transformați pentru sezonul de primăvară.

10 sfaturi pentru a fi în formă

Tanya Croitoru, antrenor de fitness și wellnes coach, cu 15 ani de dans sportiv si 8 ani de balet ne oferă 10 sfaturi pentru a fi în formă.

Mergeți sau faceți exerciții timp de cel puțin 30 de minute pe zi. O plimbare zilnică în aer liber sau practicarea sportului nu numai că vă va satura corpul cu oxigenul de care are nevoie, ci vă va ajuta și la îmbunătățirea stării de bine și a dispoziției.

Încercați să mâncați cât mai încet, mestecând bine alimentele. Ar trebui să vă bucurați de procesul în sine. În plus, absorbția lentă a alimentelor va duce la o sațietate mai rapidă și veți mânca mai puțin.

Numărați-vă pașii. Veți putea urmări pașii dvs. folosind aplicații speciale. Încercați să vă stabiliți un obiectiv, de exemplu 10.000 de pași, și depășiți-l!

Chiar dacă este iarnă, e nevoie de legume verzi în dieta dvs., deoarece conțin vitamine de care organismul nostru are atât de multă nevoie, iar probabilitatea de a câștiga în greutate din astfel de alimente este zero.

Emoțiile negative ne înconjoară peste tot, abstractizându-se de ele timp de exact o oră, gândiți-vă la ceva bun. Gândiți pozitiv!

Strechingul de dimineață vă va asigura un comfort fizic cu siguranță întreaga zi și vă va ajuta, de asemenea, să vă tonificați mușchii.

Antrenați-vă mai tare. S-a demonstrat că un antrenament intens de 7 minute reduce colesterolul și are beneficii generale pentru sănătate. Deci, asigurați-vă că puneți deoparte câteva minute pe zi pentru a vă exercita.

Stați mai puțin jos și mai mult în picioare. Acest lucru vă va ajuta să reduceți riscul de îmbolnăvire timpurie și să vă mențineți tensiunea arterială normală.

Luați o pauză de pe computer, citiți o carte interesantă sau ascultați muzică relaxantă.

Pregătiți-vă o gustare. Înainte de zilele lucrătoare, asigurați-vă că vă pregătiți o gustare sănătoasă din legume sau fructe, tăindu-le în bucăți mici. O astfel de gustare vă va ajuta să vă satisfaceți foamea mult timp și să nu adăugați centimetri în plus în talie.