Oana Tache: Forma maxima marca MTV

O auzim la ProFM Dance, la emisiunea "Party Guide", iar la MTV ne prezinta "Dance Floor Chart". Cu alte cuvinte, viata ei profesionala este agitata. Zbuciumata este insa si viata personala. Oana este studenta la doua facultati si s-a inscris si la cursurile de aviatie sportiva ale Facultatii de aeronautica si aeronave.
Oana Tache: Forma maxima marca MTV
Oana Tache: Forma maxima marca MTV

O auzim la ProFM Dance, la emisiunea "Party Guide", iar la MTV ne prezinta "Dance Floor Chart". Cu alte cuvinte, viata ei profesionala este agitata. Zbuciumata este insa si viata personala. Oana este studenta la doua facultati si s-a inscris si la cursurile de aviatie sportiva ale Facultatii de aeronautica si aeronave.

In vara aceasta, intentioneaza sa isi ia brevetul de zbor si parasutism.In anotimpul cald, merge cu rolele, joaca fotbal sau face alpinism. Iarna, alege schiurile – coboara partia dificila de la Predeal in 3 minute. Este o fire sportiva, insa nu face miscare ca sa piarda kilograme, ci ca sa-si mentina tonusul.

1.Ideal pentru costumul de baie

Sprijinita pe unul dintre genunchi, ridici un brat si piciorul opus. In felul acesta, pui la munca muschii fesieri, muschii spatelui si cei ai umerilor. In primul rand, te sprijini pe genunchi astfel incat sa faci un unghi de 90 de grade cu abdomenul. Fixezi palmele in podea cu degetele rasfirate si incordezi muschii. Tragi aer in piept, apoi ridici o mana si piciorul opus.

Expiri cat de incet poti si aduci lin bratul pe podea. Imediat, ridici celalalt brat si piciorul opus. Ai nevoie de 10-12 repetari intr-o serie, alternand bratele si picioarele. Ideal ar fi sa iti incepi dimineata cu doua seturi de astfel de exercitii pentru ca a avea un posterior superb.

2.Totul pentru elegant

Daca vrei sa ai o statura eleganta, acest exercitiu este perfect. Prin el, iti lucrezi spatele, muschii picioarelor si muschii fesieri. Si capeti gratie. Pui piciorul drept in fata, il flexezi si te sprijini pe cel stang, pe care il mentii la 45 de grade de axul trunchiului. Ridici bratul drept in sus si tragi de el cat poti de tare. Sprijini bratul stang pe coapsa. Tragi aer in piept cu putere, apoi expiri usor. Ulterior, aduci bratele pe podea si ridici piciorul stang cat poti de mult. Mentii aceasta pozitie timp de doua secunde, apoi revii in pozitia initiala. Repeti de 3-4 ori pentru fiecare parte. Dupa doua saptamani in care executi zilnic acest exercitiu, capeti o eleganta de care se bucura doar putine persoane.

3. Abdomen de star

E timpul sa iti lucrezi mai intens abdomenul. Stai pe podea si ridici simultan picioarele si bratele. Palmele trebuie sa fie perfect intinse. Apoi mentii in aceasta pozitie doar o mana si piciorul opus. Ulterior, aduci bratele si picioa­rele in pozitia initiala, mentii doua secunde si executi un nou exercitiu.

Ai nevoie zilnic de cel putin 20 de repetari, alternand bratele si picioarele. Ca sa ai rezultate, trebuie sa intinzi atat mana cat si piciorul extrem de tare, pana simti o usoara senzatie de durere. Faci cate doua seturi, cu 30 de secunde de pauza intre ele. Si abdomenul tau va arata fantastic!


Foto: Adrian Stoicoviciu
Vestimentatie: Intersport

 

Ce atatea exercitii pentru fesieri...
Ce atatea exercitii pentru fesieri...