Exercitii utile pentru muschii abdominali

Studiind cele mai populare exercitii destinate muschilor abdominali si masurand efectiv nivelul activitatii electrice a acestor muschi in timpul miscarii, un grup de cercetatori au selectat din 13 astfel de exercitii doar trei care necesita o un efort semnificativ fata de restul, fara sa presupuna existenta unui echipament suplimentar. Incepeti sa faceti aceste exercitii necesare pentru intarirea abdomenului, dar urmati si o dieta care sa cuprinda multe legume si fructe. Incercati aceste trei exercitii declarate cele mai bune.
Exercitii utile pentru muschii abdominali
Exercitii utile pentru muschii abdominali

Studiind cele mai populare exercitii destinate muschilor abdominali si masurand efectiv nivelul activitatii electrice a acestor muschi in timpul miscarii, un grup de cercetatori au selectat din 13 astfel de exercitii doar trei care necesita o un efort semnificativ fata de restul, fara sa presupuna existenta unui echipament suplimentar. Incepeti sa faceti aceste exercitii necesare pentru intarirea abdomenului, dar urmati si o dieta care sa cuprinda multe legume si fructe. Incercati aceste trei exercitii declarate cele mai bune.

Exercitiul 1
Exercitiul bicicletei se afla in topul celor mai indicate pentru obtinerea unui abdomen fara grasime si cu muschi frumos conturati. Pentru a-l efectua corect stati culcati pe spate pe podea, indoiti genunchii si tineti talpile indreptate spre sol. Mainile tineti-le sub cap, care trebuie sa ramana pe sol. Se aduce cotul drept deasupra genunchiului stang si apoi cotul stang catre genunchiul drept, combinat cu o miscare asemanatoare pedalarii. Miscarile nu trebuie sa fie fortate sau iuti, ci cat mai controlate si lente, fara sa grabiti respiratia. Intindeti de fiecare data piciorul la maximum.

Exercitiul 2
Asa-numitele abdomene sunt cele mai cunoscute si folosite exercitii pentru abdomen. Acestea constau in ridicarea trunchiului din pozitia culcat la orizontala la 70-90 grade, astfel incat muschii abdominali sa ramana tot timpul incordati. In timpul exercitiului picioarele trebuie sa ramana fixate, lipite de sol, iar mainile se tin la ceafa. Trunchiul se coboara apoi incet, pastrand abdomenul incordat.

Exercitiul 3
Tot din pozitia culcat pe spate se sta cu palma dreapta pe abdomen si piciorul drept indoit pe genunchiul stang. Se apropie apoi cotul drept piciorului stang. Se fac cate 10 de exercitii pe o parte, apoi se schimba picioarele. Repetati fiecare din aceste exercitii de 8-12 ori, de 2-3 ori pe saptamana, crescand numarul acestora daca ele devin usoare pentru dumneavoastra.   

Articol exclusiv online