Crina Abrudan in forma, cu sport practicat in apa

Impreuna cu prezentatoarea stirilor sportive de la Antena 1, Crina Abrudan, am ales special pentru voi cateva exercitii usoare pretabile atat pe uscat, cat si in apa, pentru ca ne aflam in plin sezon al piscinelor. Crina stie sa inoate din copilarie, dar in prezent nu urmeaza un program sustinut la sala de sport. Din fericire, are mare noroc, asa ca poate sa manance orice, la orice ora din zi si din noapte, fara ca greutatea ei corporala sa aiba de suferit. Dar si fetele zvelte trebuie sa isi mentina muschii in forma...
Crina Abrudan in forma, cu sport practicat in apa
Crina Abrudan in forma, cu sport practicat in apa

Impreuna cu prezentatoarea stirilor sportive de la Antena 1, Crina Abrudan, am ales special pentru voi cateva exercitii usoare pretabile atat pe uscat, cat si in apa, pentru ca ne aflam in plin sezon al piscinelor.

Crina stie sa inoate din copilarie, dar in prezent nu urmeaza un program sustinut la sala de sport. Din fericire, are mare noroc, asa ca poate sa manance orice, la orice ora din zi si din noapte, fara ca greutatea ei corporala sa aiba de suferit. Dar si fetele zvelte trebuie sa isi mentina muschii in forma…

Crina Abrudan a practicat o multime de sporturi in copilarie. Cel mai mult insa a incantat-o baletul. A inceput in clasa I. „Am facut balet la Scoala Populara de Arte din Oradea si imi placeau atat orele practice, cat si cele de teorie. imi amintesc ca aveam examene la fiecare final de trimestru si mai pastrez si acum acasa, la Oradea, caietele in care scriam la orele de teorie. Din cand in cand, le rasfoiesc si privesc cu drag pozele in care eram o micuta balerina”, povesteste ea.

Acum, insa, este pasionat de inot. Si place foarte mult lacul Balaton din Ungaria, unde in august se organizeaza un concurs de inot pentru amatori. „Participa sute de oameni care incearca sa treaca Balatonul inot. Este vorba de o distana de 5 kilometri. Am fost acolo impreuna cu prieteni de-ai mei din Oradea care au reusit sa parcurga aceast distanta si imi doresc sa incerc si eu”, spune ea.


1. Imagineaza-ti ca stai in apa! Ca sa te mentii in aceasta pozitie, trebuie sa misti picioarele tot timpul, dar nu foarte rapid. Ridici bratele deasupra corpului si apoi le duci in spate, prin apa. Exercitiul este miraculos pentru musculatura bratelor, dar si pentru spate. Repeti miscarea de 30 de ori, apoi faci pauza.


2. Te mentii in pozitie verticala in apa si ridici mainile deasupra capului. Apoi duci un brat astfel incat sa iti sustii ceafa si unul spre abdomen. Mana care vine deasupra abdomenului, dar nu il atinge, poate sa faca miscari sus-jos. In felul acesta, apa iti asigura un masaj excelent. Repeti miscarea de 10 ori, te opresti cateva secunde, apoi mai faci un set.


3. Aceasta miscare este ideala pentru muschii pieptului. Iti tii mainile la suprafata, apoi apropii palmele si impingi cat poti de tare. Repeti exercitiul de 30 de ori. Este benefic pentru orice femeie, inclusiv pentru tinerele mamici care trebuie sa revina la dimensiunile initiale.

Foto: MARIAN HANCIAREC
Vestimentatie: INTERSPORT

 

Slabeste cu swiss ball!
Slabeste cu swiss ball!