5 exerciţii pentru un abdomen perfect

Chiar dacă abdomenul nu mai este la fel de expus ca şi vara, nu renunţa la a face exerciţii pentru a-l menţine plat. În plus, sărbătorile se apropie cu paşi rapizi şi cu siguranţă vei vrea să-ţi pui corpul în valoare printr-o ţinută elegantă.
5 exerciţii pentru un abdomen perfect

Chiar dacă abdomenul nu mai este la fel de expus ca şi vara, nu renunţa la a face exerciţii pentru a-l menţine plat. În plus, sărbătorile se apropie cu paşi rapizi şi cu siguranţă vei vrea să-ţi pui corpul în valoare printr-o ţinută elegantă.

1. Ridicări de pe scaun

Din poziţia aşezat pe scaun, spijină-ţi palmele astfel încât să-ţi ridici tot corpul. Menţine-l aşa timp de 5-10 secunde, apoi, revino la poziţia iniţială. Repetă exerciţiul un minut.

2. Pe-o parte

Acest exerciţiu îţi testează echilibrul şi lucrează foarte bine oblicii. Aşează-te în genunchi, apoi, sprijină-te pe mâna dreaptă, plasându-ţi palma pe podea. Întinde piciorul stâng, sprijinindu-l pe degete. Plasează-ţi mâna stângă în spatele capului, orientând cotul spre tavan. Ridică uşor piciorul până ajunge în poziţie orizontală şi întinde braţul stâng de-a lungul piciorului. Revino la poziţia iniţială şi repetă de 6-8 ori. Fă două seturi şi schimbă partea.

3. Numără până la 100

Stai întinsă pe spate, cu genunchii uşor ridicaţi, mâinile pe lângă corp, cu palmele pe podea. Expiră şi ridică-ţi capul şi umerii de pe podea şi mişcă-ţi mâinile cu mişcări de sus–jos, la 15 cm de podea. Inspiră pentru 5 mişcări ale mâinilor şi expiră pentru alte 5 şi asigură-te că bărbia este îndreptată spre piept. Fă 100 de mişcări ale mâinilor, sau inspiră şi expiră de 10 ori.

4. Mână şi picior opus

Sprijinită pe genunchi şi palme, ridică piciorul drept şi mâna stângă până ajung parallel cu podeaua şi menţine-le ridicate până numeri la doi. Revino şi schimbă mâna şi piciorul. Fă 15-20 de repetiţii, alternând.

5. Cu faţa spre podea

Sprijină-te pe palme şi vârful degetelor de la picioare şi menţine abdomenul contractat pentru 30 de secunde. În timp, încearcă să prelungeşti până la un minut.

Faceţi sport indiferent de vârstă!
Faceţi sport indiferent de vârstă!