Un desert sănătos cu doar trei ingrediente

Budinca de chia este unul dintre acele deserturi care arată mult mai special şi mai complicat decât este în realitate. Pe lângă faptul că este un desert delicios, bunica poate constitui un mic dejun săţios sau o gustare înainte sau după antrenament. Seminţele de chia sunt bogate în antioxidanţi şi reprezintă o importantă sursă de Omega 3. Iată de ce ai nevoie pentru acest desert hrănitor:
Un desert sănătos cu doar trei ingrediente

Ingrediente:

o ceaşcă de lapte vegetal (migdale, caju, cocos)

2 linguriţe de seminţe de chia

Fructe uscate (stafide, goji, curmale) sau fructe de sezon pentru topping

Combină seminţele de chia cu laptele, amestecă bine pana se distribuie uniform şi lasă-le pe peste noapte în frigider (sau măcar timp de o oră) pentru ca seminţele să se hidrateze. Seminţele se vor expanda şi vor crea textura gelatinoasă de budincă (e ca un mic experiment de laborator!).  Dacă vrei să obţii o gust mai dulce şi mai aromat poţi adăuga miere de albine sau sirop de agave şi condimentele preferate (vanilie, scorţişoară, nucşoară). Pentru un mic dejun bogat în fibre adaugă fulgi migdale sau nuci. Cel mai simplu desert, nu-i aşa?

Lava cake - reţeta video
Lava cake - reţeta video
Recomandări: