Mâncare comandată online în vremea coronavirsului – cum se vor schimba serviciile în România?

Curierii sunt printre persoanele expuse la contactarea virusurilor. În contexul limitării cazurilor de coronavirus, iată câteva măsuri de protecţie benefice.
03.03.2020 |
Mâncare comandată online în vremea coronavirsului – cum se vor schimba serviciile în România?
Mâncare comandată online în vremea coronavirsului - cum se vor schimba serviciile în România? foto Shutterstock

Obişnuiţi să comandaţi mâncare online? Iată ce măsuri împotriva răspândirii cazurilor de infecţie cu coronavirus au anunţat reprezentaţii celei mai mari platforme de comenzi online de mâncare din România.

În contextul noilor evenimente legate de evoluţia situaţiei de coronavirus în România, utilizatorii serviciilor de comenzi online  sunt încurajaţi să aleagă plata cu cardul în locul numerarului.
În ceea ce priveşte livratorii, compania le solicită să se spele pe mâini în mod regulat şi le va oferi tuturor geluri de dezinfectare pentru a putea să se igienizeze cât mai des pe mâini. În plus, genţile livratorilor vor fi igienizate zilnic.
 

Ce se întâmplă cu comenzile care vin de la pacienţi din spitale de boli infecţioase sau zone de carantină?

Compania anunţă că va bloca zonele de carantină precum spitalele de boli infecţioase sau, dacă va fi cazul, alte zone clar delimitate de către autorităţi ce se află în aria de livrare, pentru ca livratorii să nu fie expuşi la niciun fel de risc de îmbolnăvire.

Restaurantele trebuie să respecte reguli de igienă specifice

Totodată şi restaurantele  trebuie să respecte reguli de igienă şi trebuie să predea comanda doar dacă livratorul are asupra sa geanta specială pentru transport şi să sigileze comenzile. „În desfăşurarea noilor evenimente internaţionale, care din nefericire sunt prezente şi în România, am luat o serie de măsuri de prevenţie suplimentare împotriva noului virus, care vizează siguranţa clienţilor noştri, a livratorilor şi a restaurantelor partenere. Comunicăm activ în permanenţă cu livratorii şi partenerii cu privire la normele de igienă pe care trebuie să le respecte, atât în livrarea, cât şi în ambalarea preparatelor, dar şi în cazul în care află de existenţa unor cazuri de persoane suspecte de îmbolnăvire. Urmărim îndeaproape evoluţia acestei situaţii la nivel naţional şi suntem deschişi să colaborăm cu autorităţile reglementate”, a declarat Andreea Petrişor, Managing Director.

Cel mai nou articol Video: