Consumul de carne, esenţial pentru dezvoltarea musculaturii

Consumul de carne constituie un subiect extrem de dezbătut. În timp ce unele persoane susţin includerea ei într-o dietă sănătoasă, altele recomandă excluderea totală a cărnii din alimentaţie. Pentru a profita de beneficiile acesteia şi, în principal, de a acumula masă musculară şi a avea o refacere musculară, trebuie să alegi carne din surse cât mai curate, provenind de la animale hrănite cu iarbă, nu cu cereale.
Autor: Paula Rotaru
Consumul de carne, esenţial pentru dezvoltarea musculaturii

După ce ai luat startul pentru remodelarea corpului tău, unul dintre obiective poate fi obţinerea sau creşterea masei musculare.

Cum putem atinge acest scop?

Florin Neby, antrenorul de la Neatza cu Răzvan şi Dani, Antena 1, susţine consumul de carne şi argumentează pe blogul său pro şi contra acestui aliment.

”Consumul de carne constituie un subiect extrem de dezbătut. În timp ce unele persoane susţin includerea ei într-o dietă sănătoasă, altele recomandă excluderea totală a cărnii din alimentaţie. Pentru a profita de beneficiile acesteia şi, în principal, de a acumula masă musculară şi a avea o refacere musculară, trebuie să alegi carne din surse cât mai curate, provenind de la animale hrănite cu iarbă, nu cu cereale”, explică Neby.

Printre beneficiile consumului de carne se numără faptul că 30% din caloriile furnizate de carne sunt folosite în procesul de digestie. De asemenea, carnea este un aliment nutritiv, furnizând vitamine şi minerale necesare funcţionării optime a organismului. La polul opus, dezavantajele apar atunci când consumi cantităţi mari de carne sau carne grasă.

Mai multe informaţii găsiţi aici: www.neby.ro.