Top alimente capcana intr-o dieta

Caloriile ascunse din alimente si grasimile se pot strecura si in cea mai stricta dieta. Iar daca nu esti atenta, planul tau de a da jos kilogramele care iti strica imaginea s-ar putea ruina foarte repede! Ca sa nu gresesti in alegerea alimentelor care iti vor alcatui dieta, trebuie sa te informezi cu privire la continutul caloric al acestora.
Top alimente capcana intr-o dieta
Top alimente capcana intr-o dieta

Caloriile ascunse din alimente si grasimile se pot strecura si in cea mai stricta dieta. Iar daca nu esti atenta, planul tau de a da jos kilogramele care iti strica imaginea s-ar putea ruina foarte repede!  Ca sa nu gresesti in alegerea alimentelor care iti vor alcatui dieta, trebuie sa te informezi cu privire la continutul caloric al  acestora.

Supa. Renunta la supele cremoase care desi arata bine iti pot incarca organismul cu 240 de calorii la o portie consumata. Alege supa cu legume care contine doar 150 de calorii iar pentru imbunatatirea gustului adauga un ou crud atunci cad aceasta fierbe. Oul iti va adauga 60 de calorii sanatoase deoarece contine proteine.

Pastele. Aduc un plus de 200 de calorii pe portie fara sa punem la socoteala si sosul. Alternativa sanatoasa daca iubesti foarte mult acest aliment este terciul. Avand doar 75 de calorii, pastele astfel preparate reprezinta solutia ideala pentru o gustare rapida.

Tonul. Usor de preparat si consumabil imediat ce ai deschis conserva. Dar daca acesta se gaseste combinat cu diverse sosuri sau alte ingrediente devine inaimicul dietei tale, adugandu-i 300 de calorii. Poti sa scurgi acel sos, iar dupa ce vei clati tonul cu putina apa amestecata cu lamaie poti sa scazi 100 din caloriile avute inainte sa apelezi la acest truc.

Painea. Probabil ca nu te-ai gandit ca la prepararea sandwiciului, cele doua felii de paine, detin cam 70 de calorii. Ce poti face ca eviti adaugarea altor calorii? Foloseste o frunza de salata in locul feliilor de paine. Este mai sanatoasa si imbunatateste digestia.

Briosele. Preparandu-le in casa, tu decizi compozitia. Asadar, reunuta la folosirea unei cantitati mari de faina. Pune jumatate din cantitatea necesara de faina si adauga banane pentru a inlocui jumatate din cantitatea de ulei necesara prepararii unei astfel de retete. Acest truc te salveaza de la achizitionarea a 500 de calorii.

Cacaoa. Daca iti place cacao calda combinata cu lapte, caloriile pe care le vei acumula consumand-o vor fi in numar de 250. Prepara-ti o cana de cacao folosind lapte degresat cu putina scortisoara apoi adauga o lingura de cacao neandulcita si o lingurita de vanilie. Savureaz-o cu placere!