SPORT breaking news

Inamicul numarul 1 al kilogramelor este inotul – in doar 30 de minute de bazin se pot pierde intre 300 si 400 de calorii
Autor: Elena Nistor
SPORT breaking news
SPORT breaking news

Topul devoratorilor de calorii
Ai tot auzit asta si o sa ti-o repetam pana cand abonamentul la sala de fitness sau la piscina n-o sa mai stea degeaba in portofelul tau, iar bicicleta din camera ta nu va mai fi folosita pe post de sifonier: miscarea e sfanta cand vine vorba de silueta mult ravnita. Specialistii au intocmit chiar un clasament al tipurilor de miscare care „inghit” cele mai multe calorii. Inainte de top, o precizare: cu cat esti mai plinuta, cu atat vei arde mai multe calorii. Pe locul intai, votat de toti antrenorii, inamicul numarul 1 al kilogramelor, se afla inotul – intre 300 si 400 de calorii (in functie de greutate) poti pierde in bazin in doar 30 de minute. Medalia de argint se imparte in doua si merge jumatate la aerobic, care te poate de scapa de 197 pana la 270 de calorii in 30 de minute, si cealalta jumatate la tenis, cifrele ramanand aceleasi. Locul trei ii revine mersului pe jos – o plimbare de o jumatate de ora da uitarii intre 150 si 202 calorii. N-au reusit sa ajunga pe podium, dar nu sunt de lepadat, nici mersul pe bicicleta – intre 125 si 180 calorii si trebaluitul prin casa, care te „curata” de 110 pana la 150 calorii.

Brate sculptate in doi timpi si trei miscari
Ei, am exagerat putin cu timpii… Dar trebuia sa te motivam intr-un fel. Gandeste-te numai ca a venit vara si bratele tale trebuie sa arate fan-tas-tic! Gata cu manecile salvatoare, costumul de baie le va scoate la iveala in toata splendoarea lor. Nu-ti mai plange de mila in fata oglinzii, treci la treaba! Trei tipuri de exercitii te vor scoate de la ananghie – la toate vei avea nevoie de gantere mici (pot fi inlocuite la nevoie cu peturi de o jumatate de litru umplute cu apa). Primul exercitiu: tii ganterele in maini, mainile pe langa corp, le ridici la piept, le cobori, le ridici, le cobori – cum, necum trebuie sa faci 20-30 de repetari zilnic. Al doilea exercitiu – cu ganterele in maini, ridica, alternativ un brat deasupra capului, repeta cat te tin puterile. Al treilea exercitiu: ganterele in maini, mainile indoite in fata capului, departezi lateral, apropii. Departeaza apoi mainile pe langa corp si continua cu coborari si ridicari ale ganterelor din dreptul pieptului pana in dreptul coapselor.

Scapa de raceala la sala de fitness
Iti tragi nasul si stranuti intruna? In loc sa dai fuga la farmacie, mai bine mergi la sala de gimnastica. Americanii, specialisti in studii, au descoperit ca exercitiile fizice reduc la jumatate perioada obisnuita a unei raceli sau gripe. Asa se face ca acei care merg regulat la sala scapa de boala mai repede decat cei care prefera sa zaca in pat. Sportul stimuleaza limfocitele, celule specializate in lupta impotriva bolilor. Sistemul imunitar devine astfel mai rezistent. Iar daca vrei sa nu mai racesti atat de des, afla ca exista ace de cojocul racelii: o dieta adecvata, odihna din plin, stres minim si abonament lunar la sala.

 

Elimina din 4 miscari durerea de spate!
Elimina din 4 miscari durerea de spate!