SPORT breaking news

articol
SPORT breaking news
SPORT breaking news

Picioare superbe din trei pasi!

Nu-ti freca mainile de bucurie! Nu inseamna ca o plimbare prin sufragerie te transforma in fericita posesoare a unor picioare marca Heidi Klum. Cei trei pasi sunt de fapt trei serii de exercitii care, practicate cu sfintenie, te ajuta sa ai niste picioare de toata frumusetea. Expertii in fitness spun ca 30 de minute de sport pe zi nu sunt suficiente ca sa ai un corp de nota 10. Cine viseaza la picioare de podium trebuie sa munceasca suplimentar. Specialistii recomanda cateva seturi de exercitii care, pe langa faptul ca fac minuni pentru membrele inferioare, stimuleaza procesul de ardere a caloriilor. Si inca un avantaj pentru tine: nu ai nevoie de un abonament la sala ca sa le poti exersa. Drumul spre picioarele din vis incepe cu exercitiile pe stepper care, potrivit antrenorilor americani, trebuie facute in cat mai multe serii a cate 12-20 de repetari. Continua cu fandarile cu gantere in acelasi ritm, apoi incheie seria exercitiilor destinate piciorului frumos cu genuflexiuni cu gantere. Cate? Pana la epuizare spun antrenorii americani…

Secretele abdomenului de piatra

Visezi cu ochii deschisi un abdomen plat, fara cusur? Nu mai pierde timpul si treci la treaba. Ai nevoie doar de 5 lucruri ca sa-l obtii: incredere – „Absolut orice femeie poate avea abdomenul pe care si-l doreste”, ne incurajeaza Wayne Westcott, cercetator in domeniul fitness-ului la Universitatea din Massachussetts. E drept ca unele femei sunt ajutate de gene, si primesc mostenire un abdomen trasnet, dar cele mai multe il obtin muncind din greu la sala de sport; exercitiul cu bicicleta – cel mai bun prieten al femeii care tanjeste dupa un abdomen de invidiat. Stii ce ai de facut, intinde-te pe spate, mainile incrucisate la ceafa, picioarele indoite si pedaleaza; exercitiile Pilates – majoritatea exercitiilor fizice nu pun la treaba grupa de muschi traversus adbominis care, o data lucrata, te ajuta sa ai un abdomen fabulos. Ce mai astepti? Stai in picioare, pune-ti o mana pe abdomen sub buric, iar alta pe spate, chiar unde se termina coloana. Contracteaza muschii abdominali, trage abdomenul cat de aproape poti de coloana vertebrala, ramai asa cinci secunde, apoi relaxeaza-te. Fa exercitiul de cate 5 ori in fiecare zi; proteinele – potrivit unui studiu canadian, cei care dau carbohidratii pe proteinele usoare, spre exemplu renunta la o ceasca de orez pentru o jumatate de piept de pui, au talii mai subtiri; fara solutii-minune – nu s-a inventat pastila de slabit sau ceaiul care sa iti transforme abdomenul peste noapte intr-unul ideal. Singura, subliniam sin-gu-ra, solutie pentru a reusi este sa faci exercitii cel putin o jumatate de ora pe zi, minimum 5 zile pe saptamana.

Frumusetea dupa gol
Frumusetea dupa gol