SPORT breaking news

articol
Autor: Diana Suciu
SPORT breaking news
SPORT breaking news

Topul exercitiilor pentru posterior de invidiat

Bombardati cu intrebari din partea femeilor care isi doreau un posterior perfect, doi antrenori de fitness au alcatuit un top al celor mai eficiente exercitii. Iata clasamentul:
Locul 1 – genuflexiunile, dar nu orice genuflexiune, ci una facuta in timp ce in maini tii greutati. Daca nu ai gantere, merg si doua peturi pline cu apa.
Locul 2 – fandarile, la fel, ideal ar fi sa executi acest exercitiu si cu greutati.
Locul 3 – exercitiile la stepper. Recomandarea expertilor ar suna cam asa: de cel putin trei ori pe saptamana cate 3 seturi de exercitii, fiecare set avand 15-20 genuflexiuni, fandari si miscari pe stepper. Ai sa vezi ca merita efortul!

Cele mai eficiente aparate de fitness

Daca intri intr-o sala de fitness, nu-ti ia mult sa-ti dai seama care sunt cele mai cautate aparate. Exista cazuri cand oamenii isi lasa rand la un anumit aparat sau exerseaza cu un ochi la antrenor si cu altul la bicicleta favorita, momentan ocupata. „Popularitatea” nu ar trebui sa fie criteriul dupa care ne alegem aparatele intr-o sala de fitness, spun expertii americani. Ei au intocmit chiar un top al celor mai eficiente aparate: conduce detasat aparatul de tip „elliptical trainer”, un soi de bicicleta combinata cu stepper, dotata cu ghidoane mobile. 30 de minute pe acest aparat si adio 300 de calorii! Pe locul doi, se afla banda de alergare, iar locul trei ii revine bicicletei.

Fara cafea inainte de sport!

Obisnuiesti sa bei o ceasca de cafea inainte sa pleci la sala fitness? Gandeste-te de doua ori inainte, te sfatuiesc cercetatorii elvetieni. Potrivit lor, cafeina care ajunge in corpul tau afecteaza circulatia sangelui catre inima in timpul exercitiilor. Cafeina blocheaza anumiti receptori de pe vasele de sange si nu le mai permite acestora sa se dilate in timpul efortului. Oamenii de stiinta din Elvetia au daramat un mit: cafeina nu este un stimulent, deoarece studiul a demonstrat ca performanta din timpul exercitiilor nu creste. „Tot ce poate cafeina este sa ne tina treji si in stare alerta, dar in nici un caz nu vom face exercitii mai multe sau mai rapide”, afirma initiatorul studiului.

Danseaza la Danutz
Danseaza la Danutz