Slăbeste cu dietele vedetelor!

De-a lungul timpului, vedetele au tinut multe diete care au inspirat persoane din intreaga lume ca sa slabeasca. Iata ce mananca pentru a slabi si pentru a se mentine vedetele!
Slăbeste cu dietele vedetelor!

Toate bliturile aparatelor de fotografiat, obiectivele camerelor de luat vederi si creioanele jurnalistilor sunt indreptate asupra vedetelor. Indiferent de ceea ce fac, bun sau rau starurile sunt in atentia publicului si „hranesc” nevoia de senzational a cititorului. Ei dau startul in moda si in diete. Ce mananca si mai ales cum afla din randurile urmatoare.

Dieta lui Liz Hurley

Inainte sa ramana insarcinata cu primul ei copil, Liz a fost adepta dietei Hay. In ce consta? Principiul de baza al dietei Hay este ca organismul digera in mod diferit carbohidratii si proteinele, deci acestea nu trebuie consumate niciodata in cadrul aceleiasi mese. Daca mananci in acest fel, potentezi puterea de digestie a organismului si minimalizezi posibilitatea depozitarii grasimilor. Beneficiile dietei Hay: urmand reguli simple poti scapa de probleme ca indigestie, constipatie si artrita. Este benefica atat astmaticilor cat si alergicilor, stimuleaza slabirea naturala, reduce riscul aparitiei obezitatii, diabetului, pietrelor la fiere si afectiunilor cardiace. Chiar si Lady Di a tinut acest regim.

Meniu lui Hurley dintr-o zi:
Mic dejun: un ou fiert si un iaurt dietetic
Pranz: piept de pui la gratar cu legume fierte
Cina: cartofi fierti, fasole fiarta si salata de cruditati.

Dieta lui Jennifer Aniston

Fosta doamna Pitt este adepta regimului Atkins care se bazeaza pe consumul ridicat de proteine si scazut de carbohidrati. Jennifer a slabit aproape 15 kilograme. In ce consta: eliminarea painii, pastelor, orezului, cartofilor si a altor carbohidrati in favoarea proteinelor, fructelor si legumelor. Expertii sustin ca un consum foarte mare de proteine poate face probleme rinichilor si nu este recomandat. Beneficiile dietei Atkins: unele studii sustin ca adeptii acestei diete prezinta un risc scazut in fata bolilor cardiovasculare.

Meniu lui Aniston dintr-o zi:
Mic dejun: o briosa fara grasimi cu fructe, iaurt simplu si cubulete de fructe
Pranz: salata cu branza slaba si dressing fara grasime
Cina: peste si legume

Dieta Madonnei

Regina muzicii este adepta dietei macrobiotice, care este mai mult o filosofie de viata decat un regim alimentar. In ce consta: nu este un regim special pentru cei care vor sa slabeasca cu orice pret, dar combinatia de alimente slab calorice si consumarea acestora doar cand iti este foame te ajuta sa-ti pastrezi silueta. Regimul de baza este vegetarian, se consuma grau incoltit, legume organice si ocazional peste cu carne alba. Nu trebuie sa gatesti folosindu-te de electricitate si mancarea trebuie mestecata de 50 de ori.

Meniul Madonnei dintr-o zi:
Mic dejun: terci de ovaz
Pranz: supa de macris
Cina: orez brun, linte si peste alb

Dieta lui Courteney Cox

Fiind crescuta de familie cu o dieta bogata in carbohidrati si grasime, actrita si-a apropiat dieta de cea bogata in carbohidrati, dezvoltata de doctorii Rachel si Richard Heller. Courteney a declarat: „Stiu ce sa mananc si stiu cum sa mananc. Daca aleg paste pentru pranz, castig in greutate, daca aleg proteine slabesc. Toata lumea imi spune ca sunt prea slaba, dar am arderi rapide in organism.”  In ce consta: conform dietei bogata in carbohidrati se pot consuma carne, fructe de mare, unt, oua, braza si vegetale, dar la o singura masa pe zi. Parintii dietei au declarat: „Echilbrul este vital in alimentatie. Ai nevoie de salate pentru fibre, proteine pentru minerale si pentru a stabiliza nivelul glucozei in sange. Carbohidrati pentru energie si bunadispozitie.”

Meniul lui Cox dintr-o zi:
Mic dejun: o mini bagheta cu mac si crema de branza light
Pranz: paste
Cina: salate
 

Dieta cu calorii negative
Dieta cu calorii negative