Mahmureală: alimente care te scapă de ea

Data viitoare când consumi mai mult alcool, nu uita să ai în preajmă aceste alimente pentru a ameliora simptomele de mahmureală cu care te confrunți.
06.01.2021 | Autor: Alexandra Necsoiu
Mahmureală: alimente care te scapă de ea
Mahmureala: alimente care te scapă de ea

Când ești mahmur și te lovește și foamea este foarte greu să-ți împarți oganismul între plăcere și senzația neplăcută pe care o resimți. Există totuși câteva alimente care te pot ajuta să te simți mai bine. Așadar, data viitoare când consumi mai mult alcool, nu uita să ai în preajmă aceste alimente pentru a ameliora simptomele de mahmureală cu care te confrunți.

Apă

Bine, nu este un aliment, dar apa este vitală indiferent de situația în care te afli. Și trebuie să consumi foarte multă. Atunci când consumi alcool te deshidratezi, iar pentru că este diuretic, organismul produce ma multă urină. Printre cele mai comune simptome ale mahmurelii sunt durerile de cap, stările de greață, stările de oboseală, toate acestea fiind specifice deshidratării. Înainte de a te gândi ce să mănânci, bea niște apă plată, simplă sau cu lămâine sau lime.

Supă de pui

Dacă mâncarea solidă nu te încântă în acel moment, atunci supa de pui este ideală în această situație. Pentru că este vorba de un lichid, este mult mai ușor de digerat și ajută stomacul să se rehidrateze.

Toast de avocado, bun pentru mahmureală

Vestea bună este că avocado este cea mai bună alegere când vine vorba de mahmureală, iar asta pentru că atunci când consumi alcool te deshidratezi și pierzi electroliți precum sodiu și potasiu. Avocado este o sursă ideală de potasiu, oferind 14% din necesarul zilnic recomandat. În plus, dacă ai poftă de alimente grase, grăsimea sănătoasă din avocado îți poate satisface această poftă.

Migdale, bune pentru mahmureală

Magneziul este necesar după ce consumi alcool. Te ajută să te relaxezi și să-ți detensionezi mușchii, iar mahmureala nu va mai fi atât de dureroasă. Migdalele sunt o sursă excelentă de magneziu, deoarece oferă 21% din necesarul zilnic recomandat.

Lintea

Lintea este o altă sursă ideală de magneziu și o poți consuma chiar și sub formă de supă. Lintea vine la pachet și cu fibre și proteine, care te mențin satisfăcut și reglează digestia.

Banane, bune pentru mahmureală

Cu siguranță aceste fructe se găsesc la tine-n bucătărie. Sunt bogate în nutrienți precum potasiu și magneziu și sunt prietenoase cu stomacul, deoarece conțin fibre solubile.

Zeamă de castraveți murați

Zeama de castraveți murați conține sodiu și potasiu, electroliți care se pierd în timpul deshidratării.

Dieta ketogenică: 6 efecte secundare
Dieta ketogenică: 6 efecte secundare