In 14 zile, mai usoara cu 2 kilograme!

Rochia trendy in care-ti statea asa de bine atarna acum doar pe umeras in dulap? Nu te ingrijora! Poti, intr-un interval scurt, sa slabesti indeajuns incat sa te incapa lucrurile favorite. Respecta in continuare dieta, chiar pe o perioada lunga de timp. Altfel, te alegi garantat cu un surplus de kilograme. De asemenea, abaterea de la regula conduce la un dezechilibru in organism. Prin urmare, deprinderea unui stil de viata sanatos devine o prioritate. Obligatoriu si miscare.
Autor: Elena Nistor
In 14 zile, mai usoara cu 2 kilograme!
In 14 zile, mai usoara cu 2 kilograme!

Rochia trendy in care-ti statea asa de bine atarna acum doar pe umeras in dulap? Nu te ingrijora! Poti, intr-un interval scurt, sa slabesti indeajuns incat sa te incapa lucrurile favorite. Respecta in continuare dieta, chiar pe o perioada lunga de timp. Altfel, te alegi garantat cu un surplus de kilograme. De asemenea, abaterea de la regula conduce la un dezechilibru in organism. Prin urmare, deprinderea unui stil de viata sanatos devine o prioritate. Obligatoriu si miscare.

ZIUA 1

Mic dejun: 2 felii de paine integrala (prajita), o lingurita de unt (65% grasime); 2 lingurite de marmelada; un bol cu capsuni (zmeura, fragi) Gustare: un pahar cu lapte degresat
Pranz:
un sandvis din piept de curcan fript, 2 felii de pâine integrala, salata verde asezonata cu ulei de masline si lamaie, un kiwi
Cina: 3 felii subtiri de muschi de vita la gratar, cu conopida la cuptor (presarata cu 2 linguri parmezan); salata de fructe: 1/2 mar, o piersica; un kiwi; 10 boabe de strugure; o lingura de inghetata dietetica

ZIUA 2

Mic dejun
: un iaurt degresat, 2 linguri de musli (fara zahar); o para
Gustare:
3 felii de ananas
Pranz: 10 cm dintr-o bagheta din faina integrala umpluta cu 4 linguri de branza slaba de vaci si o rosie maruntita; salata verde cu ulei de masline si lamaie
Cina: o felie de piept de pui fara piele,  6 cartofi noi in coaja; cu o lingura de ulei de masline; rozmarin, preparate la cuptor; salata de morcov cu telina;  un kiwi

ZIUA 3

Mic dejun:
o felie de paine integrala, o lingurita de unt 65% grasime; o felie de sunca presata slaba; o rosie
Gustare: un iaurt degresat
Pranz: 2 dovlecei de marime medie cu 7 linguri de branza slaba de vaci la cuptor;o felie de paine integrala; un mar
Cina: 150 g paste integrale (se cantaresc fierte), cu sos preparat intr-o tigaie anti-adeziva din: 100 g carne slaba de vita tocata; o ceapa mica tocata; un catel de usturoi; 2-3 ciuperci feliate; un morcov maruntit; o rosie tocata; putin suc de rosii; salata verde cu ulei de masline si lamaie

ZIUA 4

Mic dejun:
salata de fructe: o banana mica, un kiwi; 2 felii de ananas; 10 boabe de strugure; un iaurt degresat
Gustare: un morcov si o felie de sunca presata slaba
Pranz: o felie de muschi de vita la gratar, fasole verde fiarta; salata din 2 rosii; ulei de masline si lamaie
Cina: ghiveci de legume la cuptor (morcov, dovlecel, rosie, ceapa, ardei gras, fasole boabe din conserva) cu ulei de masline si 7 linguri de orez nedecorticat fiert; un kiwi

ZIUA 5

Mic dejun:
un ou fiert, o felie pâine integrala, un pahar cu suc de portocale
Gustare: un iaurt degresat
Pranz: ciorba de legume, o felie de paine integrala; 4 linguri de branza  de vaci slaba; salata verde, un mar
Cina: un cotlet de miel la gratar,  4 cartofi noi fierti in coaja; o salata (rosie, castravete, ardei gras, ceapa);  o piersica

ZIUA 6

Mic dejun:
un pahar cu lapte degresat, 3 linguri de musli neindulcit; un mar
Gustare: o mana de fistic neprajit
Pranz: o lipie mica umpluta cu 1/2 conserva de somon, salata verde; suc de lamaie si o lingura maioneza dietetica; 10 boabe de strugure
Cina: piept de curcan fript (175 g),  cu 1/2 conserva de fasole boabe; salata de rosii

ZIUA 7:

Mic dejun
: o felie de paine integrala cu gem (2 lingurite)
Gustare: o para
Pranz: supa crema de legume (radacinoase, dovlecel), un iaurt degresat; o felie de paine integrala
Cina: o felie de somon (crap) la gratar sau coapta in folie de aluminiu cu suc de lamâie; cu cartofi noi fierti in coaja (3) si legume gatite la abur


ZIUA 8


Mic dejun:
2 boluri  cu brânza de vaci degresata,  o rosie
Gustare:  o piersica
Pranz:  1/2 conserva de ton, salata verde, 2 linguri de porumb din conserva; o lingura de maioneza light, zeama de lamaie;  o felie de paine integrala
Cina: omleta din 2 oua, o mana de ciuperci, o lingura de lapte degresat; salata de morcovi; un iaurt degresat

ZIUA 9

Mic dejun: un pahar cu lapte degresat; 3 linguri musli neindulcit; o mana de capsuni
Gustare: un pahar cu fresh de portocale
Pranz: o lipie mica umpluta cu legume la gratar (sau inabusite), un iaurt degresat, o felie de pepene rosu
Cina: paste integrale (6 linguri) cu sos din 2 felii de sunca slaba maruntita; 2 rosii;  2 linguri de porumb; mirodenii; o lingura  de vin; o lingura de parmezan, salata verde

ZIUA 10:

Mic dejun: o felie de paine integrala, o felie de sunca presata, o rosie
Gustare: un mar
Pranz: o lipie mica umpluta cu  1/2 piept de pui la gratar si varza tocata, ulei de masline, suc de lamaie
Cina: 7 linguri de orez nedecorticat  cu legume la cuptor (dovlecel, conopida, broccoli, ardei gras, rosie, ceapa, ulei de masline); o salata de fructe (o piersica, un kiwi, 2 felii ananas); cu 2 linguri de inghetata dietetica

ZIUA 11

Mic dejun: un pahar cu lapte degresat, 2 linguri de cereale integrale, o banana mica
Gustare: o mana de nuci
Pranz: 2 felii de paine integrala, branza Cheddar (sau cascaval) slaba; 2 rosii feliate; din care se poate face un sandvis cald; o para
Cina: peste la gratar, salata de sezon; un mar

ZIUA 12

Mic dejun: un iaurt degresat, 5 linguri de fulgi de ovaz; 7 migdale }
Gustare: 3 felii de ananas
Pranz: un sandvis gata preparat (cu 300 calorii), o piersica
Cina: o felie muschi de vita la gratar, un cartof copt in coaja; salata de rosii; 2 kiwi

ZIUA 13:

Mic dejun: un ou fiert, o felie de paine integrala cu o lingurita de unt 65% grasime, un pahar cu fresh de grepfrut 
Gustare: un iaurt degresat
Pranz: amesteca intr-un bol mare: salata verde, un piept de pui feliat (fara piele, preparat la gratar); o andiva si o lingura de crutoane (sau parmezan); ulei de masline; un kiwi
Cina: o lipie mica umpluta cu legume la gratar (rosii, vinete, dovlecei, ciuperci) si o lingura de cascaval slab ras; stropita cu ulei de masline; o felie de pepene galben

ZIUA 14:

Mic dejun: o felie de paine integrala, 2 linguri de branza de vaci slaba;  4 capsuni
Gustare: un pahar cu fresh de portocale
Pranz: 2 felii de piept de pui la gratar, salata de varza cu ulei de masline si la­maie; o felie de paine integrala; un mar
Cina: 8 linguri de paste integrale fierte, amestecate cu 3 linguri de porumb dulce (din conserva) si o lingura de sos peste (tot din conserva); salata de rosii.

 
Foto: SHUTTERSTOCK

Scapa de kilogramele in plus
Scapa de kilogramele in plus