Get quickly in the summer shape!

Daca te-ai hotarat sa iti recreezi regimul alimentar zilnic, trebuie sa inveti sa recunosti o serie de alimente bune, ce te pot ajuta sa dobandesti rapid silueta mult visata, pofta de viata si frumusetea pielii. Iar daca vrei sa scapi rapid de cateva kilo
Get quickly in the summer shape!
Get quickly in the summer shape!

Fii frumoasa si energica! Iata cateva reguli demne de urmat, care iti asigura energie si putere de concentrare, fara sa iti afecteze metabolismul, ci din contra, acesta va primi un imbold benefic.

Daca simti la doua, trei ore dupa masa o pofta imperioasa de a mai gusta ceva, inseamna ca, la ultima masa, ai consumat prea multi carbohidrati. Evita acest lucru!

Daca tii o cura de slabire, ar trebui ca raportul intre blocurile de proteine si carbohidrati sa fie 1 la 1. De exemplu, la 60 g carne de pui sau 50 g peste revin cam 2 cani de legume proaspete si un fruct.

Alege doar alimente minune! Proteine (carne de pui, curcan), fructe si legume (fructe de padure, citrice, broccoli, morcovi), grasimi si zaharuri (uleiuri vegetale, miere) si lactate (branza, iaurt de capra sau oaie). Trebuie sa efectuezi combinatii de un aliment, doua din cel putin doua categorii la o masa.

In acest sezon, slabim prin detoxifierea organismului. Se recomanda ca suport proteic animal carnea de curcan si pestele, proteinele din soia, fasolea, lintea, ciupercile etc.

Mananca cu o jumatate de ora inainte sa simti imperios senzatia de foame si ia cat mai devreme cina. Nu te ridica satula de la masa, pastreaza un echilibru permanent cu necesitatile fizice (efort fizic, intelectual, vremea etc.). Apa si ceaiurile insotesc obligatoriu acest tip de dieta. Renunta la fumat si cafea!

Chiar daca la o masa te-ai abatut de la acest tip de alimentatie, nu renunta! Ai sansa ca, in doar cateva ore, prin urmatoarea masa, sa te reechilibrezi.

Nu consuma mai mult de 500 de calorii la mesele de dimineata si pranz, si limiteaza-te la 200-300 calorii pentru cina.

Superfructe
Superfructe