galerie

Infarctul: alimente pe care să le consumi pentru a evita problemele cardiovasculare


  • Studiile arată că 2-4 căni de cafea consumate zilnic scad zilnic riscul unui atac de cord cu 20%.
  • Consumul de pepene roşu susţine sănătatea vaselor de sânge şi îmbunătăţeşte producţia de oxid nitric.
  • Nucile sunt bogate în grăsimi nesaturate şi acizi graşi omega-3, care scad nivelul colesterolului, stimulează memoria şi îmbunătăţesc funcţia articulaţiilor.
  • Merişoarele scad colesterolul rău şi îl cresc pe cel bun. Un pahar de suc de merişoare consumat zilnic scade riscul unui atac de cord cu 40%.
  • Spanacul este bogat în acid folic şi potasiu. Consumul de spanac previne eficient ridicarea tensiunii arteriale şi scade riscul apariţiei problemelor cardiace, sunt recomandările nutriţionistului Gianluca Mech.
  • Adăugaţi sparanghel în alimentaţie pentru că acesta previne inflamaţiile, scade colesterolul şi ajută la deblocarea arterelor.
  • Ceaiul verde este bogat în catechină, unul dintre cei mai puternici antioxidanţi care reduc absorbţia colesterolului şi stimulează metabolismul.
  • Fructe bogate în grăsimi sănătoase care menţin echilibrul dintre colesterolul bun şi cel rău. De asemenea, susţin sănătatea cardiovasculară.
  • Uleiul de măsline presat la rece scade nivelul colesterolului şi furnizează organismului grăsimi sănătoase. Astfel încât consumul său regulat scade riscul de atac de cord cu 41%.
  • Somonul este o sursă bogată de acizi graşi sănătoşi, care combat inflamaţia, scad nivelul colesterolului din sânge şi previn nivelul ridicat de trigliceride.
  • Ajută la scăderea tensiunii arteriale şi a nivelului de colesterol, fiind foarte bogat în vitamina K.
  • Acest condiment uimitor previne înfundarea arterelor, scade colesterolul şi îmbunătăţeşte sănătatea în numeroase moduri.
  • Algele de mare sunt bogate în antioxidanţi, carotenoizi, proteine, vitamine şi minerale. Astfel încât consumul lor reglează tensiunea arterială şi scade nivelul colesterolului.
  • Fiind o sursă bogată de fibre, cerealele integrale scad colesterolul şi împiedică înfundarea arterelor.
  • Afinele reprezintă cea mai bogată sursă de potasiu, astfel încât cresc colesterolul bun şi îl scad pe cel rău. Consumul regulat de 2 pahare de suc de afine diminuează cu 40% riscul unui atac de cord.
  • Rodia abundă în fitochimice care stimulează circulaţia sângelui şi producerea de oxid nitric.
Studiile arată că 2-4 căni de cafea consumate zilnic scad zilnic riscul unui atac de cord cu 20%.
1/1