galerie

Galerie FOTO - surse de zahar


  • Sosul pentru paste – sunt aromate, nu dulci, dar majoritatea sosurilor pentru paste conţin între 6 şi 12 grame de zahăr la mai puţin de 70 de grame de sos. Aceasta este cantitatea de zahăr pe care o conţine şi o prăjitură de ciocolată! Aşadar, data viitoare când cumperi sos pentru paste, asigură-te că citeşti eticheta şi că nu consumi paste cu…”ciocolată”!
  • Ceaiul îmbuteliat – eşti conşientă de cantitatea de zahăr şi calorii din sucurile răcoritoare, deci ai trecut la ceaiuri. Ai căzut din lac…în puţ! Majoritatea ice-tea-urilor conţin aproximativ 40 de grame de zahăr/sticlă, asta pe lângă restul conservanţilor şi coloranţilor artificiali. Dacă vrei să te răcoreşti, fă-ţi un ceai natural, acasă, ţine-l la frigider 15 minute şi gata! Ai obţinut cel mai delicios şi sănătos ice-tea!
  • Compotul de fructe sau fructele în conservă – un compot banal, cum ar fi cel de piersici, conţine aproximativ 40 de grame de zahăr/conservă. Poţi să reduci cantitatea de zahăr, consumând doar fructele, fără zeamă, dar cel mai bine ar fi să le mănânci proaspete, atunci când e sezonul lor!
  • Cerealele cu lapte – da, cu toţii ştim că cerealele cu fel de fel de arome sunt pline de zahăr şi ne ferim de ele alegându-le pe cele mai “sănătoase”. Dar trebuie să ştii că indiferent de simplitatea lor, cerealele vor conţine cel puţin 12 grame de zahăr la 120 de grame. Indiferent de reclama de pe pachet, asigură-te că citeşti mereu lista de ingrediente, înainte să le cumperi!
  • Dressingul pentru salate – indiferent de soiul pe care alegi să-l cumperi, sosul pentru salată va conţine întotdeauna zahăr şi conservanţi, pentru a se menţine proaspăt mai mult timp pe rafturile din magazine. Aşadar, în loc să cheltui o groază de bani pe un sos plin de zahăr, mai bine îl faci singură, acasa, din ingredient sănătoase şi proaspete.
  • Batoanele dietetice – delicioase şi pline de cereale şi fructe. Ce poate fi mai sănătos? Răspunsul e…aproape orice altceva! Aceste delicatese ambalate “diet” conţin sirop (plin de zahăr), zahăr brun, miere, dextroză şi fructoză. Într-un cuvând, zahăr cât încape! Data viitoare când vrei o gustare, în loc să goleşti raftul “diet” de la supermarket, mai bine îţi iei separat cereale integrale, fructe proaspete şi, eventual, puţină miere. Vei obţine o gustare delicioasă cu mult mai puţine calorii!
  • Iaurtul cu fructe – este plin de calciu şi proteine, necesare unui organism sănătos, dar chiar şi cel mai scăzut în grăsime poate să conţină până la 33 de grame de zahăr la un pahar. Atunci când îl cumperi, asigură-te că citeşti eticheta şi că îl alegi pe cel cu un conţinut scăzut de zahăr şi arome artificiale.
  • Băuturile energizante – probabil ştii deja că nu există băutură carbogazoasă (exceptând apa) care să nu conţină zahăr. Iar cele care îţi promit energie şi “aripi” sunt, cu siguranţă, adevărate bombe calorice. Fereşte-te cât poţi de ele, iar dacă ai nevoie neapărat de o băutură energizantă, alege o cafea neagră!
Ceaiul îmbuteliat – eşti conşientă de cantitatea de zahăr şi calorii din sucurile răcoritoare, deci ai trecut la ceaiuri. Ai căzut din lac…în puţ! Majoritatea ice-tea-urilor conţin aproximativ 40 de grame de zahăr/sticlă, asta pe lângă restul conservanţilor şi coloranţilor artificiali. Dacă vrei să te răcoreşti, fă-ţi un ceai natural, acasă, ţine-l la frigider 15 minute şi gata! Ai obţinut cel mai delicios şi sănătos ice-tea!
1/1