galerie

Galerie Foto peste buni VS toxici


  • Recomandat: Sardine şi anşoa – sunt specii marine de dimensiuni mici. Acestea sunt mult mai sănătoase deoarece trăiesc mai puţin, deci nu au timp să acumuleze toxine din apă.
  • Recomandat: Macrou sălbatic - este bogat în acizi graşi Omega 3 care îţi menţin sănătatea creierului. Acest peşte  conţine foarte puţine substanţe toxice, prin urmare este ideal în regimul alimentar şi nu contituie un pericol pentru sănătate.
  • Recomandat: midii, stridii şi scoici - -aceste fructe de mare sunt excelente, fie că sunt sălbatice sau de crescătorie. La fel ca şi sardinele, au o durată de viaţă scurtă şi nu au timp să acumuleze substanţe nocive, deci sunt foarte sigure pentru consum.
  • Nerecomandat: Creveţi - în special cei de crescătorie trebuie evitaţi cu orice preţ pentru că sunt trataţi cu antibiotice interzise (care pot cauza cancer) şi pesticide, care pot avea efecte deosebit de nocive asupra organismului.
  • Nerecomandat: Somon - această specie de peşte este achiziţionată în special din crescătorii, care sunt cel puţin improprii din punct de vedere igienic. În astfel de locuri există un risc crescut de boli şi paraziţi, astfel că se impune folosirea de antibiotice şi pesticide, care nu sunt tocmai ceea ce vrem să găsim în somonul servit la cină.
  • Nerecomandat: Bluefish Tuna (ton albastru) - conţine cantităţi mari de mercur şi alte sbstanţe toxice.
  • Nerecomandat: Pangasius - o încrucişare între mai multe specii de peşte, care are o toleranţă extrem de crescută la toxinele prezente în apă. Astfel, peştele nu face altceva decât să se hrănească toată viaţa cu toxine, bacterii şi microorganisme, dar şi resturi de peşti morţi, uscaţi şi măcinaţi sub forma unei pudre. Nu degeaba i se mai spune şi peştele sanitar...
  • Recomandat: Calamar - bogat în acizi graşi omega 3 şi agenţi antiangiogenici, calamarul “înfometează” celulele cancerigene. În plus, acest sortiment de peşte conţine mult fosfor, proteine, vitamina B12 şi riboflavină. Mare grijă însă la colesterol, dacă aveţi probleme!
  • Nerecomandat: Merluciu -  foarte puţini spre deloc acizi graşi Omega 3 şi cantităţi impresionante de mercur şi alte substanţe toxice.
  • Nerecomandat: Rechin - carnea de rechin este bogată în Omega 3, dar aceasta vine cu o cantitate foarte mare de mercur şi alte metale grele.
  • Recomandat: Hering - are proteine de calitate, acizi graşi esenţiali Omega 3 şi are puţine calorii. În plus, este o sursă excelentă de vitamina D, esenţială pentru absorbţia calciului
  • Recomandat: Crab - are foarte puţine calorii (100 calorii per porţie) şi multe proteine. Însă, dacă aveţi probleme cu tensuinea, este recomandat să consumaţi mai puţin deoarece crabul are o cantitate destul de mare de sodiu.
Recomandat: Macrou sălbatic - este bogat în acizi graşi Omega 3 care îţi menţin sănătatea creierului. Acest peşte conţine foarte puţine substanţe toxice, prin urmare este ideal în regimul alimentar şi nu contituie un pericol pentru sănătate.
1/1