galerie

Alimente pe care oamenii sănătoşi le au tot timpul la îndemână


  • Avocado: Toate reţelele de socializare sunt pline de fotografii cu acest fruct – minune şi pe bună dreptate.
  • Cartofi dulci: O sursă excelentă de vitamina A, C şi B6 – o alternativă delicioasă la cartofi prăjiţi şi perfecţi pentru aluaturile vegane.
  • Conserve de ton: Sunt ieftine şi o sursă grozavă de acizi graşi omega 3. Este convenabil să ai conserve de ton la îndemână pentru o masă sănătoasă şi rapidă.
  • Fasole uscată: O mulţime de studii au arătat că persoanele care consumă leguminoase îşi reduc riscul de a suferi de boli de inimă.
  • Fructe congelate: Perfecte pentru smoothie-urile sau cerealele de dimineaţă!
  • Fulgi de ovăz: Mănâncă fulgi de ovăz la micul dejun pentru un boost de energie şi pentru a te menţine în formă.
  • Iaurt grecesc: Conţine proteine, nutrienţi şi probiotice (bacterii sănătoase care îţi întăresc sistemul imunitar şi susţin sănătatea sistemului digestiv!).
  • Ierburi aromatice: Dau aromă şi fac orice fel de mâncare mai bun! În plus, conţin numeroase vitamine şi nutrienţi.
  • Lămâi: Apa caldă cu lămâie pe stomacul gol te energizează, îţi întăreşte  sistemul imunitar şi curăţă ficatul.
  • Legume congelate: Nu trebuie să te fereşti de legumele congelate. Acestea păstrează calitatea nutritivă a legumelor proaspete.
  • Miere de albine: O alternativă mult mai sănătoasă decât îndulcitorii artificiali sau zahărul.
  • Orez brun: Dacă nu consumi gluten, o variantă  mult mai sănătoasă decât orezul alb.
  • Oţet de mere: Shoturile cu oţet de mere sunt foarte populare printre persoanele sănătoase datorită multitudinii lor de beneficii (ajută la slăbit, ameliorează indigestia şi curăţă tenul).
  • Ouă: Modurile în care le poţi găti sunt aproape nelimitate. În plus, au puţine calorii, multe proteine şi conţin grăsimi sănătoase.
  • Quinoa: Conţine foarte multe proteine şi doar o fracţiune din carbohidraţi, poate înlocui cu succes pastele făinoase şi orezul alb.
  • Turmeric: Nu degeaba este considerat un super-aliment – ameliorează inflamaţiile din organism, creşte circulaţia sângelui şi protejează creierul şi inima. În plus este foarte versatile şi are o aromă minunată!
  • Ulei de cocos: Super-alimentul bun la toate! Îl poţi folosi în cafea, pentru gătit şi în măştile de hidratare. Nu trebuie să-ţi lipsească din bucătărie!
  • Ulei de măsline extravirgin: Unul dintre cele mai sănătoase tipuri de grăsimi. Îl poţi folosi pentru coace legume la cuptor sau pentru un dressing de salată delicios.
  • Untul de arahide sau de migdale este o sursă bună de proteine  şi conferă senzaţia de saţietate, ceea ce îl face alegerea perfectă în curele de slăbit.
  • Usturoi: E posibil să-ţi faci griji în privinţa respiraţiei, dar sistemul imunitar, tensiunea arterială, nivelul colesterolului, creierul şi inima îţi vor mulţumi.
Avocado: Toate reţelele de socializare sunt pline de fotografii cu acest fruct – minune şi pe bună dreptate.
1/1