galerie

Aimente care ard grăsimile rapid şi eficient


  • Fulgi de chilli 
Consumul de ardei iuţi sau chilli îmbunătăţeşte arderile şi ajută la arderea graăsimilor. Ardeiul iute conţtine o substanţă numită capsaicină - reduce greutatea corporală prin diminuarea poftei de mâncare şi prin creşterea consumului de energie.
  • Avocado 
Grăsimile mononesaturate care se găsesc în avocado fac din acesta unul dintre cele mai bune alimente care ard grăsimile. În timpul antrenamentelor organismul arde grăsimile de acest tip, încurajând arderea pronunţată a grăsimilor din organism. Mai mult, acest fruct minune conţine un tip de carbohidrat numit manoheptuloză, un zahar care atenuează producţia de insulină şi creşte absorbţia de calciu.
  • Nucile 
Bogate în acizi graşi Omega 3 şi în vitamina E, nucile protejează celulele creierului de radicalii liberi, evitându-se astfel distrugerea lor. În afară de aceste proprietăţi însă, nucile te pot ajuta să arzi şi mai eficient grăsimile, datorită conţinutului de grăsimi mononesaturate, benefice în curele de slăbire, dar şi în sănătatea organismului în general. Nucile sunt unele dintre cele mai bune alimente care ard grăsimile şi le poţi consuma constant, în cantităţi mici.
  • Ghimbirul
Folosit încă din cele mai vechi timpuri pentru ameliorarea problemelor digestive, ghimbirul are de asemenea proprietatea de a reduce inflamaţia din organism şi a îmbunătăţi circulaţia sângelui. În plus, acest aliment dă rezultate foarte bune în recuperarea musculară de după antrenament şi intensifică arderea caloriilor.
  • Mazărea
Boabele de mazăre sunt bogate în aminoacizi cu lanţ ramificat (BCAA), şi anume leucină, isoleucină şi valină. În plus, 100 de grame de mazăre poate conţine aproximativ 5.5 grame de proteine, precum şi alţi doi aminoacizi importanţi – arginină şi lisină/ În ceea ce priveşte scăderea în greutate, mazărea are capacitatea de a scădea apetitul, de aici decurgând automat şi un consum mai scăzut de calorii pe parcursul unei zile. Toate acestea se datorează în mare parte conţinutului bogat de proteine, care dau senzaţia de saţietate.
  • Unt de arahide
O altă sursă de acizi graşi monosaturaţi care pot fi de ajutor în procesul de slăbire. Evită variantele de unt de arahide low – fat, acestea conţin mai mulţi carbohidraţi şi zaharuri.
  • Boabele de soia (Edamame)
Boabele de soia sunt o sursă  foarte bună de nutrienti de care ai nevoie: fibre, acizi grasi omega 3 si omega 6, si cateva vitamine si minerale importante, cum ar fi vitamina A, vitamina C, vitamina K, vitamine din grupa B-urilor (B1, B2, B3, B5), magneziu, potasiu, zinc, fosfor. Edamame este o gustare populară printre sportivi, datorită conţinutului ridicat de proteine. Soia contribuie la arderea grăsimilor şi controlează apetitul şi consumul de calorii.
  • Somonul
Somonul conţine cantităţi foarte mari de acizi graşi Omega 3, în special cei cunoscuţi sub numele de DHA. Acest tip de grăsimi se pare că îmbunătăţesc memoria celui care le consumă cu până la 15% şi luptă cu succes împotriva simptomelor depresiei şi a kilogramelor în plus.
  • Apa
Chiar dacă ţi se pare ciudat, apa este cel mai bun aliat al tău atunci când vine vorba de arderea grăsimilor. Numeroase studii au arătat că un consum de două pahare de apă rece pe zi poate îmbunătăţi rata metabolică cu până la 30%. De asemenea, s-a estimat două pahare de apă rece înainte de micul dejun, prânz şi cină, în fiecare zi tip de un an, te poate ajuta să arzi nu mai puţin de 17.000 de calorii, echivalentul a 2,5 kilograme pierdute! Şi asta doar datorită consumului de apă.
  • Seminţele de in
Acestea, la fel ca nucile şi somonul, sunt bogate în acizi graşi omega 3, substanţă cunoscută penrtru efectele benefice aduse organismului uman şi a procesului de ardere a grăsimilor. De asemenea, seminţele de in pot ”bloca” genele responsabile de stocarea grăsimilor în corp.
  • Grapefruit
Un studiu derulat de o clinică din San Diego, California, a arătat  că subiecţii care au consumat jumătate de grapefruit sau 250 de ml de suc din acest fruct, de trei ori pe zi timp de 12 săptămâni, au reuşit să slăbească în medie aproximativ 2 kg. De menţionat este faptul că pe durata studiului subiecţii şi-au păstrat regimul alimentar obişnuit. Din câte se pare, rezultatele de mai sus se datorează capacităţii acestui fruct de a reduce nivelurile de insulină şi a unei substanţe numită naringină, care previne stocarea grăsimii în organism.
  • Ouă
Ouăle conţin multe proteine, toate cele 9 tipuri de aminoacizi esenţiali de care corpul are nevoie pentru a se dezvolta. Studiile au arătat că persoanele care consumă ouă la micul dejun vor consuma mai puţine calorii pe parcursul zilei, şi implicit, vor pierde în greutate. Există multe diete bazate pe o alimentaţie bogată proteic pentru a putea pierde în greutate. Ouăle conţin toţi cei 9 amino acizi esenţiali necesari pentru a construi ţesutul muscular, aceştia având rol în arderea grăsimilor.
  • Broccoli
Legume crucifere precum broccoli, conopida, varza de Bruxelles sau varza contţin fitonutrienţi unici, precum indol-3-carbinol (I3C), care ajută la lupta împotriva grăsimii de pe abdomen. Sulforafanul din broccoli poate face asta! Acest aliment bogat în fibre nu trebuie să lipsească din alimentaţia ta. Deşi este foarte sărac în calorii, broccoli îţi dă rapid senzaţia de saţietate, fapt care te va ajuta să consumi mai puţine calorii decât în mod obişnuit
  • Ovăzul
Un carbohidrat cu digestie lentă care îţi menţine zahărul din sânge şi insulina la un nivel scăzut, în timp ce procesul ce intensifică procesul de ardere al grăsimilor. Astfel, cercetătorii din domeniul nutriţiei au arătat, în urma unor studii, că atleţii care consumă carbohidraţi cu digestie lentă dimineaţa ard mult mai multe calorii în timpul al antrenamentelor faţă de cei care consumă carbohidraţi cu digestie rapidă.
Fulgi de chilli Consumul de ardei iuţi sau chilli îmbunătăţeşte arderile şi ajută la arderea graăsimilor. Ardeiul iute conţtine o substanţă numită capsaicină - reduce greutatea corporală prin diminuarea poftei de mâncare şi prin creşterea consumului de energie.
1/1