galerie

7 superalimente pentru un abdomen plat


  • Truc: Ardei iuţi fac minuni şi pentru ten, păr şi unghii datorită conţinutului ridicat de betacaroten. Abdomen plat şi un ten luminos? Un aliment care nu trebuie să-ţi lipsească din dietă!
  • Truc: Alege ovăzul organic, fără zahăr adăugat. Poţi să încerci câte o combinaţie nouă în fiecare dimineaţă – adaugă scorţişoară, lapte de migdale, fructe goji, pudră de seminţe de in sau chiar polen pentru un mic dejun plin de energie!
  • Truc: Gătitul inhibă propietăţile medicinale ale usturoiul, dar dacă îţi faci griji în privinţa respiraţiei, consumă pătrunjel alături de usturoi, perfect pentru o respiraţie proaspătă.
  • Truc: Pentru îmbunătăţirea gustului adaugă puţin ulei de măsline!
  • Truc: Cumpără ceai de fenicul şi păstrează-l la birou. Încearcă să bei câte o cană de ceai după masă pentru o digestie mai bună. Poţi încerca şi să mesteci seminţe de fenicul.
  • Truc: Încearcă să adaugi o bucată de ghimbir proaspăt în smoothie-ul de dimineaţă şi bucură-te de propietăţile sale anti-inflamatorii şi antioxidante!
  • Truc: Includerea oţetului de mere în dieta ta este un mod foarte bun de a echilibra nivelul acid/alcalin şi de a-ţi curăţa sistemul digestiv. Studiile au arătat că persoanele care au folosit oţet de mere în salată cel puţin de cinci ori pe săptămână, au şanse mai mici de a avea o boală cardiovasculară.
Truc: Gătitul inhibă propietăţile medicinale ale usturoiul, dar dacă îţi faci griji în privinţa respiraţiei, consumă pătrunjel alături de usturoi, perfect pentru o respiraţie proaspătă.
1/1