galerie

15 alimente bogate în apă, care ţin de foame şi nu îngraşă


  • CĂPŞUNE – 91% APĂ. Sunt bogate în fibre, antoxidanţi, vitamine şi minerale esenţiale. Pot reduce inflamaţiile din corp, prevenind astfel boli precum diabetul, diverse forme de cancer, boli de inimă, Alzheimer.
  • SALATĂ VERDE – 96% APĂ. Conţine şi acid folic, esenţial pentru gravide, vitaminele A şi K, care susţin sistemul imun şi pe cel osos, şi fibre care ţin la distanţă senzaţia de foame.
  • ARDEI GRAS – 92% APĂ. Legume bogate în fibre, vitamine şi minerale, în special potasiu, precum şi carotenoizi, care reduc riscul de cancer şi afecţiuni oculare. Vitamina C din ardeiul gras întăreşte sistemul imunitar şi ajută la absorbţia mai eficientă a fierului din alimentaţie.
  • ROŞII – 94% APĂ. Sunt bogate în licopen, un antioxidant cu rol important în prevenirea multor forme de cancer (în special cel de prostată). De asemenea, sunt surse excelente de vitamine şi minerale, precum şi fibre.
  • ROŞII – 94% APĂ. Sunt bogate în licopen, un antioxidant cu rol important în prevenirea multor forme de cancer (în special cel de prostată). De asemenea, sunt surse excelente de vitamine şi minerale, precum şi fibre.
  • DOVLECEL – 94% APĂ. Are foarte puţine calorii – 15 la 100 de grame –, dar este bogat în vitamina C, esenţială pentru imunitate şi prevenirea infecţiilor respiratorii.
  • CONOPIDĂ – 92% APĂ. Este foarte nutritivă şi are chiar efect hidratant, datorită conţinutului ridicat de apă. În 100 de grame de conopidă se găsesc doar 25 de calorii, deci este ideală la dietă. De asemenea, conţine colină, o substanţă nutritive importantă pentru sănătatea creierului şi menţinerea metabolismului.
  • TULPINI DE ŢELINĂ – 95% APĂ. Conţine doar 16 calorii la 100 de grame, dar este bogată în vitamina K şi potasiu, substanţe nutritive care protejează inima şi oasele.
  • PEPENE GALBEN – 90% APĂ. O porţie de 180 de grame de pepene galben conţâine 2 grame de fibre, care conferă saţietate şi uşurează tranzitul intestinal. De asemenea, pepenele galben conţine vitamina A, care protejează organismul de infecţii.
  • VARZĂ – 92% APĂ. Este o legume cu foarte puţine calorii, dar bogată în fibre şi alte substanţe nutritive importante, precum vitaminele C, K, acid folic, precum şi glucozinaţi, adică antioxidanţi ce reduc riscul de cancer de plămâni.
  • PEPENE ROŞU – 92% APĂ. Este un fruct des recomandat în dietele de slăbire, deoarece confer saţietate şi are foarte puţine calorii. În plus, este bogat în vitaminele A şi C, magneziu şi licopen, un anxiotidant care previne stresul oxidative la nivel celular.
  • CASTRAVEŢI – 95% APĂ. Se numără printre cele mai hidratante alimente, dar conţin şi vitamina K, potasiu şi magneziu. În comparaţie cu alte legume bogate în apă, castraveţii au cel mai reduc conţinut caloric – 8 calorii la 50 de grame.
  • PIERSICI – 89% APĂ. Sunt parfumate, zemoase, dar şi foarte sănătoase – piersicile sunt o sursă grozavă de vitamina A, B, C, potasiu, fibre, dar şi de acid clorogenic, un antioxidant puternic.
  • PORTOCALE – 88% APĂ. În general, citricile conţin foarte multă apă şi sunt surse excelente de vitamina C şi potasiu, substanţe nutritive recunoscute pentru efectul lor benefic asupra imunităţii şi inimii. De asemenea, sunt indicate pentru prevenirea apariţiei pietrelor la rinichi.
  • RIDICHI – 95% APĂ. Sunt delicioase într-o salată de vară, dar oferă şi multe beneficii organismului. Ridichile conţin antioxidanţi (în special antocianină) care susţin sănătatea sistemului cardiovascular şi sunt asociaţi cu un risc mai scăzut de diabet.
CĂPŞUNE – 91% APĂ. Sunt bogate în fibre, antoxidanţi, vitamine şi minerale esenţiale. Pot reduce inflamaţiile din corp, prevenind astfel boli precum diabetul, diverse forme de cancer, boli de inimă, Alzheimer.
1/1