Dulciuri…sănătoase

Ai fi crezut că acest lucru poate fi posibil? Ei bine, da! Aceste bunătăţi sunt vegetale, nu sunt preparate la temperaturi mari şi aduc multe beneficii sănătăţii tale. Încearcă-le!
Dulciuri…sănătoase

Ai fi crezut că acest lucru poate fi posibil? Ei bine, da! Aceste bunătăţi sunt vegetale, nu sunt preparate la temperaturi mari şi aduc multe beneficii sănătăţii tale. Încearcă-le!

Fudge cu migdale

Beneficii

Migdalele inhibă foamea, aşa că sunt perfecte pentru o gustare pe fugă. Fructele uscate aduc suficient de mulţi nutrienţi şi reprezintă una dintre cele mai importante surse vegetale naturale de calciu (252 mg la 100 grame), facilitând transmiterea influxului nervos; de aceea, ele sunt foarte apreciate pentru bunăstarea psihică şi mentală pe care o conferă. Untul de cacao măreşte capacitătea naturală de memorare.


Bomboane cu ovăz şi ghimbir

Beneficii

Aceste bomboane stimulează metabolismul, ajută la eliminarea toxinelor şi intensifică arderea grăsimilor. Ghimbirul îmbunătăţeşte circulaţia periferică, tratează afecţiunile respiratorii şi îţi aduce tonus, energie şI optimism. Seminţele de floarea soarelui întăresc muşchiul cardiac şi rinichii, ajută la creşterea părului şi elimină metalele grele din organism.

Tort cu mentă

Beneficii

Acest tort contribuie la reducerea colesterolului şi previne apariţia bolilor de inimă. Spirulina are un conţinut ridicat de proteine vegetale (50-63%) – de trei sau patru ori mai mare decât cel întâlnit în carnea de peşte sau cea de vită – şi multiple vitamine (depăşeşte de 3-4 ori cantitatea de vitamina B12 întâlnită în ficatul de animale) care lipsesc în mod normal în cazul unei diete vegetariene.
Spirulina conţine minerale (fier, potasiu, sodiu, magneziu, fosfor, calciu etc.) şi are un nivel important de betacaroten ce are rolul de a proteja celulele (de 5 ori mai mare decât morcovii).


Text de Mihăiţă Gheorghe

Articol preluat din revista InStyle Romania