Diet news

articol
Diet news
Diet news

O dieta bogata in sucuri de fructe ar putea reduce riscurile imbolnavirii de Alzheimer, precum si de alte boli cronice, a demonstrat un studiu al unei echipe de cercetatori de la Glasgow University din Scotia. Cercetarea, care a fost axata pe demonstrarea beneficiilor antioxidantilor naturali, a demonstrat ca sucul de struguri, cel de mere si grepfrut contin cantitati importante de compusi benefici organismului, precum antioxidantii. Antioxidantii naturali reduc degradarea celulelor cauzata de radicalii liberi, o cauza importanta a imbatranirii si a imbolnavirii.

Topul pericolelor consumului de zahar
Consumul de zahar dauneaza grav nu numai siluetei, ci intregului organism. Nutritionistii americani au facut un clasament al relelor provocate de dulcea substanta. Zaharul slabeste sistemul imunitar. Studii realizate pe animale au aratat clar: consumul de zahar predispune organismul la infectii si boli. Zaharul accelereaza imbatranirea, pentru ca o parte din cantitatea consumata zilnic, dupa ce ajunge in sange, se alatura proteinelor, iar aceste noi structuri moleculare contribuie la pierderea elasticitatii in numeroase tesuturi, de la piele pana la organe si artere. Zaharul duce la aparitia bolilor gingiei, a maladiilor de inima, a obezitatii si diabetului. Tot mai multe studii arata o legatura si intre dietele hiperglicemice si diverse forme de cancer. Iar medicii incearca sa-i demonstreze si efectul negativ asupra comportamentului si dezvoltarii copiilor.

Dieta impotriva stresului
Stresul este inevitabil, dar putem sa diminuam efectele pe care le are asupra vietii noastre. Iar primul loc unde trebuie sa cautam vinovatii este farfuria. Nutritionistii au intocmit o lista a alimentelor care ne ofera prada stresului si a celor care salveaza situatia. Mancarurile bogate in grasimi cresc nivelul hormonilor responsabili de stres si il mentin ridicat. Cei care au participat la studiu au mentionat pe lista vinovatilor: zaharul (80%), cafeina (79%), alcoolul (55%) si ciocolata (53%). Iar pe lista salvatorilor apar: apa (80%), legumele (78%), fructele (72%) si uleiul de peste (52%). De ajutor par sa fie, de asemenea, anumite strategii de dieta: mesele regulate, gustari pline de vitamine si planificarea meselor cu ceva timp inainte.

Tags:
Tasty, Chinese Food
Tasty, Chinese Food