Dacă faci asta în fiecare zi poţi să slăbeşti mai uşor

Anna Kaiser – antrenoarea din spatele unor vedete precum Shakira sau supermodelul Karlie Kloss – a dezvăluit că se poate să petreci prea mult timp la sală. Într-un interviu cu revista The Cut, expertul în fitness a explicat că o oră în plus de somn poate fi mai benefică pentru organismul tău – chiar dacă încerci să slăbeşti – decât să petreci o oră în plus la sală.
Dacă faci asta în fiecare zi poţi să slăbeşti mai uşor

Anna Kaiser – antrenoarea din spatele unor vedete precum Shakira sau supermodelul Karlie Kloss – a dezvăluit că se poate să petreci prea mult timp la sală. Într-un interviu cu revista The Cut, expertul în fitness a explicat că o oră în plus de somn poate fi mai benefică pentru organismul tău – chiar dacă încerci să slăbeşti – decât să petreci o oră în plus la sală.

“Dormi mai mult. Nu cred că toată lumea înţelege cât de important este. Dacă ai dormit 5-6 ore într-o seară şi ai de ales între o oră in plus de somn sau o oră la sală, mai bine dormi încă o oră. Altfel îţi epuizezi organismul, ceea ce îţi afectează nivelul de energie, vei reţine mai multă apă şi vei slăbi mai greu. Va interveni mai repede senzaţia de foame. Un somn de cinci-şase ore pe noapte pur şi simplu îţi inhibă funcţiile cognitive şi hormonale. Chiar ai nevoie de un somn de 7-8 ore, în fiecare noapte. În lipsa somnului, un antrenament mai intens sau o dietă săracă în calorii nu sunt răspunsul. Totul se reduce la a dormi suficient. “

Cu cât dormi mai puţin, cu atât există un risc mai mare de pune kilograme în plus. Explicaţia? Hormonii care controlează apetitul alimentar sunt afectaţi de lipsa somnului. Un alt hormon afectat de lipsa somnului este cortizolul, hormonul stresului, cu un rol important în reglarea metabolismului.

Pe scurt, în 8 ore de somn organismul secreta mai multa leptină, ceea ce îţi va ţine în frâu pofta de mâncare. Dacă dormi putin, organismul tău va secreta mai multă grelina, hormonul foamei, care va stimula apetitul.

Dacă dormi suficient timp astfel încât muşchii tăi să se refacă după un antrenament intes, asta te ajută să-ţi îmbunătăţeşti rata metabolică bazală (număarul de kilocalorii pe care îl arzi într-o zi). Pentru a funcţiona la cei mai buni parametri, trebuie să te odihneşti suficient, ceea ce presupune zile departe de sală.

Kaiser a mai explicat că nu crede că ar trebuie să te antrenezi mai mult de 60-90 de minute, timp de 4-5 zile pe săptămână.
„Îţi poţi da seama dacă nu te-ai recuperat după un antrenament. Respiri mai greu. Nu ai suficientă energie. Te accidentezi mai uşor. Îţi este tot timpul sete. Exerciţiile ţi se par grele …mersul la sală nu ar trebui să fie un lucru care îţi provoacă durere.”

De ce este bine să mănânci murături
De ce este bine să mănânci murături