Cum să mănânci sănătos cu 40 de lei pe zi: meniul pentru o săptămână

Iată cum să mănânci sănătos cu doar 40 de lei întreaga zi.
Cum să mănânci sănătos cu 40 de lei pe zi: meniul pentru o săptămână

Nu este deloc dificil să avem o alimentaţie sănătoasă sau să ne planificăm orele de mese şi gustări. În plus, este un mit faptul că mâncatul sănătos este costisitor. Pentru a vă ajuta să pregătiţi reţete delicioase şi sănătoase, am pregătit o listă cu recomandări care să vă inspire în fiecare zi, dimineaţa, la prânz şi seara, sub 40 de lei.

Ce să mănânci timp de o săptămână

LUNI

  • Dimineaţa: Ouă la cuptor cu dovlecei şi avocado (ouă, busuioc proaspăt, dovlecei, avocado)
  • Prânz: Supă de roşii (roşii, usturoi, ceapă, supă de pui, cimbru proaspăt)
  • Cină: Bruschete de pui (piept de pui dezosat, ceapă roşie, busuioc proaspăt, parmezan, roşii, usturoi)

MARŢI

  • Dimineaţa:  Ouă  cu legume (varză de Bruxelles, ouă, cartofi dulci, rucola)
  • Prânz:  Conopidă cu orez (conopidă, ceapă verde, ghimbir proaspăt, ţelină, mazăre, morcovi, ardei gras roşu, orez)
  • Cină: Chilli vegetarian (ardei iute, pastă de tomate, porumb congelat, năut, avocado, ceapă albă, fasole neagră,  supă de legume)

MIERCURI

  • Dimineaţa: Ouă învelite în bacon
  • Prânz: Nuggets de pui cu quinoa (ouă, piept de pui, quinoa)
  •  Cină: Cheater Pad Thai (noodles de orez, ceapă verde, carne tocată de porc, ghimbir ras, supă de pui, alone, boabe de fasole, muştar)

JOI

  • Dimineaţa: Ouă la tigaie cu sparanghel şi roşii
  • Prânz: Pepene la grătar (pepene, busuioc proaspăt, mentă proaspătă, lămâie, brânză de capră, rucola)
  • Cină:  Spaghete vegane cu sos marinat de ciuperci (spaghete, usturoi, rozmarin proaspăt, drojdie, ciuperci, cimbru)

VINERI

  • Dimineaţa: Ovăz cu migdale şi affine
  • Prânz: Amestec de orez cu legume (orez brun, ciuperci, baby spanac, castravete, boabe de fasole, morcovi, ceapă verde)
  • Cină: Dovlecei cu mozzarella şi sos de roşii

SÂMBĂTĂ

  • Dimineaţa: Frittata (ouă, lapte, ardei copt, ceapă roşie, brânză de capră, rucola)
  • Prânz: Gazpacho (roşii, castraveţi, ceapă roşie, ardei gras roşu, busuioc)
  • Cină: Pui la tavă cu legume (ardei gras galben, broccoli, piept de pui dezosat, ardei gras roşu, morcov, ceapă roşie)

DUMINICĂ

  • Dimineaţa:  Ovăz cu unt de arahide şi banana
  • Prânz: Supă de avocado cu castraveţi (castraveţi, pătrunjel proaspăt, avocado, mentă proaspătă, iaurt grecesc)
  • Cină:  Pui la grătar cu legume