Ce atatea exercitii pentru fesieri…

...cand cercetatorii americani ne spun ca persoanele cu posteriorul mare ar putea prezenta mai putine riscuri de a se imbolnavi de diabet. Tipul de grasime care se acumuleaza in jurul soldurilor si pe posterior poate oferi o anumita protectie impotriva ac
Ce atatea exercitii pentru fesieri…
Ce atatea exercitii pentru fesieri...

Expertii spun ca au inceput acest studiu dupa ce au remarcat ca grasimea localizata in diverse parti ale corpului are efecte diferite asupra bolilor metabolice, de tipul diabetului. De exemplu, grasimea care se aduna in abdomen poate creste riscul de diabet si maladii cardiace, in timp ce persoanele cu corpul in forma de para sunt mai putin predispuse la astfel de boli.

Sporturi „casnice” pentru psihic

Activitati precum gradinaritul, spalatul va­se­lor si curatenia, efectuate timp de 20 de minute, sunt suficiente pentru a imbu­na­tati sanatatea mintala si a reduce stresul, ne comunica specialistii din Marea Britanie. Scad nivelul stresului cu 20% si contribuie la imbunatatirea sanatatii mintale cu 33%. Un alt studiu publicat in tara indica faptul ca persoanele de vârsta a doua care practica regulat exercitii fizice sustinute pot incetini procesul de imbatrânire cu pâna la 12 ani. (…)

Cititi continuarea in editia tiparita.

Foto: RED DOT