Alimente anti-aging care să nu lipsească din dietă

Iată câteva alimente anti-aging care te mențin tânără și care nu ar trebui să lipsească din dietă. Elixirul tinereții e chiar la tine în bucătărie.
06.01.2021 | Autor: Alexandra Necsoiu
Alimente anti-aging care să nu lipsească din dietă
Alimente anti-aging care să nu lipsească din dietă

Orice femeie își dorește să descopere elixirul tinereții, dar urmele lăsate de trecerea timpului mai pot fi estompate și cu ajutorul alimentelor pe care le consumăm. Iată câteva alimente anti-aging care te mențin tânără.

Rodia, pe lista de alimente anti-aging

Acest fruct este bogat în vitamina C, care ajută la diminuarea ridurilor și a deteriorării produse de expunerea la soare. În plus, sucul de rodii conține atât acid elagic, cât și punicalagin. Primul este un compus polifenol care luptă împotriva radicalilor liberi, iar cel din urmă este un supernutrient care crește capacitatea organismului de a păstra colagenul. Ideal este să bei în fiecare săptămână câte un pahar de suc de rodii.

Afinele

Afinele conțin cea mai mare cantitate de antioxidanți comparativ cu alte alimente, ceea ce înseamnă că poate oferi pielii protecție în urma expunerii la soare, stresului emoțional și chiar exercițiilor practicate în exces. Coaja conține polifenoli care mențin mintea tânără și ”ascuțită”. Poți consuma acest superaliment în fiecare zi pentru a scăpa de liniile fine, riduri și pentru a reda fermitatea pielii.

Salata kale și spanacul

Aceste legume conțin fitonutrienți sau compuși antioxidanți care luptă împotriva deteriorării produse de expunerea la soare. Spanacul este bogat în beta-caroten și luteină, doi nutrienți care îmbunătățesc elasticitatea pielii. Ideal este să consumi în fiecare săptămână aceste legume.

Roșiile și pepenele roșu, pe lista de alimente anti-aging

Roșiile sunt o sursă excelentă de licopen, un atioxidant puternic asociat sănătății inimii și a oaselor. Atât roșiile, cât și pepenele roșu conțin antioxidanți, vtamina C și licopen și potasiu care reglează echilibrul de apă și nutrienți din celule.

Uleiul de măsline

Grăsimile bune care se regăsesc în uleiul de măsline vin la pachet cu numeroase beneficii. Acesta conține omega-3, care îmbunătățește circulația sângelui și oferă pielii un aspect sănătos. De asemenea, polifenolii au puteri antioxidante și antiinflamatorii care pot preveni bolile asociate înaintării în vârstă precum Alzheimer.