10 sfaturi de la un antrenor personal care a slăbit 70 kg

La vârsta de 25 de ani Joe Bernstein avea 154 de kilograme. Dietele nu dădeau roade. Apoi, s-a decis să introducă în viaţa sa câteva obiceiuri simple care, în cele din urmă, au condus către schimbări importante ale înfăţişării sale, dar şi ale încrederii în sine.
10 sfaturi de la un antrenor personal care a slăbit 70 kg

La vârsta de 25 de ani Joe Bernstein avea 154 de kilograme. Dietele nu dădeau roade. Apoi, s-a decis să introducă în viaţa sa câteva obiceiuri simple care, în cele din urmă, au condus către schimbări importante ale înfăţişării sale, dar şi ale încrederii în sine. În prezent, Joe lucrează ca antrenor personal şi ajută oamenii să facă alegeri mai bune pentru un stil de viaţă sănătos.

Iată cele 10 sfaturi care l-au ajutat pe Joe să slăbească 70 de kilograme, publicate pe site-ul Brightside.me.

1. Nu mai consuma calorii lichide

Este mai bine să eviţi băuturile carbogazoase, sucurile şi ceaiurile îndulcite. Dacă este singurul sfat pe care te decizi să-l urmezi , află că te poate ajuta să slăbeşti şi 22 de kilograme în trei luni, dacă obişnuieşti să consumi băuturi bogate în zahăr. Câteodată, fără să-ţi dai seama, poţi bea şi 2000 de calorii într-o singură zi.

2. NU mai consuma produse semi-preparate la birou

Şi optează pentru un pachet cu mâncare pregătită acasă!

3. Petrece mai puţin timp în trafic

O bicicletă te poate ajuta să economiseşti din timpul preţios pe care altfel l-ai fi pierdut prins în trafic. Timpul liber astfel obţinut poţi să-l petreci gătind mese sănătoase şi făcând mişcare.

4. Învaţă să găteşti

Şi să te bucuri de această abilitate. Internetul este plin de reţete, ai la alegere multe show-uri de gătit sau te poţi înscrie la un curs şi aşa poţi cunoaşte şi oameni noi.

5. Încearcă să înţelegi importaţa alimentelor organice

Este mai bine să alegi produse proaspete de la producătorii locali – pentru aroma lor, dar şi pentru o siluetă mai zveltă!

6. Cumpără-ţi un câine

O plimbare de dimineaţă cu noul tău prieten blănos este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poţi face pentru a-ţi accelera metabolismul şi activitatea cerebrală. Nu este obligatoriu să-ţi cumperi un câine – cel mai important lucru este să găseşti motivaţia şi să ieşi la o plimbare dimineaţa!

7. Cumpără mâncare organică

Asta nu înseamnă  că trebuie să susţii mişcarea împotriva produselor modificate genetic – este pur şi simplu adoptarea obiceiului de a cumpăra alimente de o calitate mai bună. Este adevărat, alimentele organice pot părea mai scumpe,dar de îndată ce renunţi la produsele semipreparate, bugetul tău va reveni la normal.

8. Fii atent la calitatea cărnii

Ar fi o idee minunată dacă ai putea creşte numărul meselor vegetariene – asta înseamnă mai multe legume, fructe, nuci, seminţe, cereale sau leguminoase. Dacă nu eşti pregătit să renunţi la carne, fii atent la calitatea şi provenienţa ei. 

9. Renunţă la relaţiile care te ţin în loc

După ce s-a despărţit de fosta sa soţie, Joe şi-a refăcut viaţa şi a înţeles importanţa unei relaţii sănătoase. Nu este nevoie să te comporţi la fel de radical. Însă, toată lumea are relaţii care ar trebui încheiate.

10. Schimbă-te pe plan fizic şi mental

Pentru a nu pune greutatea la loc, trebuie să faci mai mult pe langă antrenamente şi o dietă corectă. Munca pe plan mental este importantă: încă de la început, de când renunţi la unele obiceiuri vechi până în clipă în care te simţi o nouă persoană.