galerie

10 alimente pentru păr strălucitor


  • Somonul - pentru acizii graşi Omega 3 care au proprietăţi antiinflamatoare, ce ajută la deschiderea foliculilor şi impulsionează creşterea firelor.
  • Morcovii - pentru vitamina A, care dă strălucire părului.
  • Spanacul - pentru conţinutul de fier, care ajută la oxigenare, impulsionând creşterea. Spanacul este bogat în vitaminele B, C, E, în potasiu, calciu, magneziu şi Omega 3, toate necesare firului de păr.
  • Carne de pui - pentru proteine, care contribuie la întărirea podoabei capilare.
  • Linte - pentru conţinutul de zinc şi biotină, elemente necesare sănătăţii firului de păr. De asemenea, lintea conţine proteine.
  • Cartofi dulci - conţin betacaroten, care în organism se transformă în vitamina A. Deficitul de vitamina A determină uscarea scalpului şi apariţia mătreţii.
  • Ouă - atât ca aliment, cât şi ca mască pentru un păr strălucitor. Conţin proteine şi biotină, esenţială pentru creşterea părului.
  • Stridii - pentru conţinutul de zinc. Deficitul de zinc provoacă pierderea părului.
  • Nuci - pentru conţinutul de vitamina E, care ajută la întărirea firului de păr.
  • Macrou - conţine acizi graşi Omega 3. Carnea de peşte poate fi înlocuită cu seminţe de in, care conţine aceiaşi acizi graşi esenţiali.
Morcovii - pentru vitamina A, care dă strălucire părului.
1/1