Editia nr.56
nr 56 | 08.2010
vezi arhiva aboneaza-te
 

Cafeaua micsoreaza sanii

Cafeaua micsoreaza sanii

Trei cesti de cafea pe zi sunt suficiente pentru ca sanii unei femei sa-si piarda frumusetea si volumul, ne avertizeaza specialistii.

Cateva sute de femei au acceptat sa participe la un studiu efectuat de Universitatea Lund din Suedia, oferind informatii cu privire la masurile sanilor si cantitatea de cafea pe care o consuma in medie, pe zi. Astfel a iesit la iveala un fapt uimitor: lasarea sanilor este un fenomen mult mai pronuntat la consumatoarele de cafea care, cu cat beau mai mult, cu atat mai repede vor pierde calitatile din tinerete ale bustului.

De asemenea, cercetatorii afirma ca ar exista o legatura stransa intre sanii mici si cafea, evidenta la nivel molecular, intrucat o gena care conditioneaza dimensiunea sanilor de consumul cafelei a fost descoperita la jumatate dintre femeile participante la studiu.

Cu toate acestea, iubitoarele de cafea nu ar trebui sa renunte definitiv la placerea lor zilnica, ci sa o consume cu moderatie. Si asta pentru ca bautura lor preferata are capacitati extraordinare de combatere a cancerului mamar.


Citeste si Verdict final asupra beneficiilor cafelei
Invitatie la ceai

Tags: cafea, sani, fertilitate

exclusiv online din 10.2008
 
 
Pe aceeasi tema
 

Barbatii urati, mai fertili decat cei frumosi

Barbatii urati, mai fertili decat cei frumosi
Femeile care isi doresc foarte mult sa ramana insarcinate ar trebui sa-si indrepte privirea catre barbatii urati pentru ca ei sunt mai fertili...
mai mult
 
 

Despre tineretea si vigoarea italienilor

Despre tineretea si vigoarea italienilor
In Romania, o persoana care tocmai a implinit 50 de ani se autoconsidera batrana. In Italia, o persoana de 90 de ani se considera in floarea...
mai mult
 
 

Acidul folic ar trebui administrat tuturor femeilor fertile

Acidul folic ar trebui administrat tuturor femeilor fertile
Toate femeile aflate la varsta fertila (16 - 45 de ani) ar trebui sa ia suplimente de acid folic, din pricina cresterii incidentei cazurilor de...
mai mult
 
 

Un chip ingrijit, secretul succesului

Un chip ingrijit, secretul succesului
Cine spune ca nu ar trebui sa judecam o carte dupa coperti isi bate gura degeaba. Oamenii de stiinta au demonstrat in repetate randuri ca exact...
mai mult
 
Articole recomandate
 

Excita-ti partenerul cu mici obraznicii

Excita-ti partenerul cu mici obraznicii
28.10.2009
Vrei sa atingi un nou nivel in viata sexuala? Uita de gesturile tandre si romantice. Poti apela in schimb la niste practici sexuale ingenioase si...
mai mult
 
 
 

De ce se culca de fapt, o femeie cu un barbat?

De ce se culca de fapt, o femeie cu un barbat?
20.11.2009
Cum ajunge ea in patul lui, ce o excita intr-atat? E musai ca el sa fie inalt, brunet, cu ochii albastri ca sa aiba sanse? Intrebarile nu le-au...
mai mult
 
 
 

Senzatii tari on-line

Senzatii tari on-line
15.04.2010
Esti gata sa-ti faci noi prieteni sau pur si simplu vrei sa experimentezi o relatie on-line? Daca da, instaleaza-te confortabil in fata...
mai mult
 
 
 

Abstinenta si bisexualitate. Ar trebui sa ne sperie?

Abstinenta si bisexualitate. Ar trebui sa ne sperie?
27.10.2009
Poti ajunge sa ai probleme de sanatate pentru ca nu ai viata sexuala? E oare cat se poate de normal sa ne placa si femeile si barbatii? Urmeaza,...
mai mult
 
 

Vezi toate articolele

 
Comenteaza

Articol: Cafeaua micsoreaza sanii

Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat!

nume autor *
email *
titlu *
comentariul tau*

* - campurile marcate cu steluta sunt obligatorii

Redactorii csid.ro isi rezerva dreptul de a modera comentariile. Vor fi sterse comentariile care conţin injurii, un limbaj licentios, instigare la incalcarea legii, la violenta sau la ura.
Va multumim!

 
Comentariile userilor
mara
03.12.2008 - 09 : 18


nu stiu daca este adevarat dar , dar am citit in diverse ziare despre cafea ca ar fi buna pentru celulita .este adevarat?

 
kamy
09.11.2008 - 19 : 02


nu cred ca asa ceva.eu am 29 ani si doi copii si nu se vede nici o diferenta la sani doar ca sunt un pic mai mari fata de varsta copilariei,iar cafea vreau sa spun ca servesc in fiecare zi ajung chiar si la 5-6 pe zi.vroiam sa va intreb daca aceasta(cafeaua)ingalbeneste dantura?

 
Aaaa
27.10.2008 - 17 : 29


numai marimea sanilor?la barbati nu are vreun efect de genul asta?

 
guest csid.ro
27.10.2008 - 17 : 29


Dezvoltarea sanilor este afectata de consumul a trei cesti de cafea pe zi.

 
Pagini: 1
Publicitate
Horoscop 03.09.2010

Se vor regla o serie de lucruri, dupa ce te vei ocupa de acele aspecte care au stat la baza unor blocaje. De la jumatatea lunii, vor merge bine si afacerile si treburile personale.
Bani: Ca-ti vor intra bani cam pe tot parcursul lunii, asta e clar. Cum ii vei conserva, asta ramane de vazut.
Dragoste & Sex: Sfera sentimentala pare mult mai destinsa si o sa-ti poti face planuri de viata in doi. Daca relatia era pe punctul de a se destrama, unul dintre voi o sa aiba curajul sa treaca peste toate neplacerile din ultimii 2 ani si ceva si o sa va-mpacati.
Sanatate: Sanatatea are unele minusuri pe care o sa le poti remedia, cu conditia sa te prezinti la doctor. O dieta nu ti-ar strica deloc.

alege zona